خرید کد ussd اختصاصی

خرید کد ussd خرید کد ussd اختصاصی خرید کد ussd از مخابرات خرید کد یو اس اس دی خرید یو اس اس دی

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

آشنایی با روش های ارتباطی موفق برای همسران در خانواده

بسیاری از اختلافات ، مشکلات و تناقضات که منجر به فروپاشی خانواده ها می شود ، با فقدان یک طرح مناسب زندگی در مدیریت خانواده همراه است.

زن و شوهر باید با به رسمیت شناختن توانایی های خود باشد. تفاوت ها و حساسیت هر یک از دیگر, قادر به پاسخگویی به نیازهای جسمی, احساسی, سمت روانی و جنسی, واکنش نشان می دهند, و غیره.، به طوری که هر دو احساس آرامش نسبی دست توده ها راضی هستند.


آمادگی برای ازدواج و زناشویی

قضیه از یادگیری نکات همسرداری برای خانم ها و آقایان است که ما انجام این است که ما فرض کنیم که روابط در حال انتخاب است و این انتخاب هرگز بستگی به ژن های ما برنامه ریزی نشده و ما باید برای یادگیری و دریافت اطلاعات لازم به آنها را سزاوار.

ما معتقدیم که به محض این که ما رشد فیزیکی و بلوغ رسیده اند, ما آمادگی برای ازدواج به دست آورد. ما فکر می کنیم ما می دانیم که چگونه برای درمان یک همسر, و ما می دانیم که چگونه به یک زندگی طولانی. به همین دلیل است که ما باید درس های زبان فارسی ، علم و آموزش را مطالعه کنیم ، اما برای یادگیری نحوه ی مقابله با روابط مشترک ، ما کمتر در مورد نیاز به آموزش فکر می کنیم. ما باید بدانیم و فرض کنیم که زندگی مشترک بدون ازدواج آموزش است و نیاز به آموزش.

روش های ارتباطی موفق برای همسران

نکات زیر کمک خواهد کرد که شما را در زندگی شوهر خود را موفق.

شوهر موفق می گوید آن را همیشه ارزش شاد بودن, بنابراین سعی کنید به خودتان نشان می دهد شاد و خوشحال به سهولت خستگی تن شریک زندگی خود را.

و به جای منافع شخصی, فکر می کنم در مورد مواد زندگی مشترک و قاضی بی طرفانه.

انتظار می رود همسر ما قادر به پاسخگویی به انتظارات.

به خاطر سپردن لحظات لذت بخش زندگی ، ما از بدبینی خلاص می شویم ، بیشتر در مورد رفتار خوب همسر ما فکر می کنیم و در مورد طرف های خوب زندگی فراموش نمی کنیم. زندگی مشترک بدون ازدواج نیاز به مراقبت های ویژه و توجه.

اگر ما رفتار همسر ما را دوست ندارد, بهتر است به حوصله و منعکس کننده در شرایط مناسب به او بگویید که چگونه او رفتار. آگاه باشید از رفتار شوهر خود را در زمان استرس.

چشم انداز خوش بینانه در زندگی و محیط اطراف آن ایجاد صلح و محبت.

درک متقابل ایجاد درک و همدلی در زندگی خانوادگی

یکی از مهم ترین نکته برای انجام زمانی که شما با هم زندگی می کنند این است که گوش دادن به حرفه ای ها از طرف دیگر. هنگامی که همسر ما به ما صحبت می کند ، ما حتی می توانید به چشم او نگاه کنید و یا ما را با اشاره و تکان دادن توجه ما به کلمات او نشان می دهد.

هر یک از همسران باید حق اظهار نظر و بیان پیشنهاد خود را داشته باشد. از طریق مشاوره ، مسیر زندگی سالم کوتاه تر می شود.

ما ارزش رفتار و گفتگو همسر ما و او را تشویق به آینده ای بهتر با به خاطر سپردن موقعیت های گذشته موفق ما.

به طوری نزدیک است که پیشرفت و موفقیت همسر ما یکی از رویاهای ما است, در واقع ما برای اولین بار از این پیشرفت بهره مند.

سعی کنید به صحبت کردن با شوهر خود را در مورد چیزهای مختلف. صحبت کردن بهترین راه برای پیدا کردن در مورد افکار و احساسات شوهر خود را است.

مطمئن باشید که ارتباطات موفق بدون صداقت غیر ممکن است. صداقت و صداقت بهترین کیفیت زندگی عادی هستند. ما هرگز نباید به دروغ و تقلب متوسل, حتی اگر حقیقت این است که در منافع ما نیست. بیایید فراموش نکنیم که دروغ ها پایه های زندگی را متزلزل کرده اند.

فقدان توجه به روابط زناشویی سبب بروز مشکلات مختلف خانوادگی ، روانی و عاطفی برای هر کشور می شود و زندگی با خطرات جدی مواجه است.

ارزش ها ستون های اصلی و ستون های خانواده هستند و دلبستگی به ارزش ها طول عمر و قدرت خانواده را تعیین می کند و اصالت آن را حفظ می کند.

شوهر یعنی مراقبت از شوهر خود را. برای حفظ کرامت ما به یکدیگر با خانواده و دوستان.

بیایید در جهان از طریق دروازه های خود را نگاه کنید و از خودمان بپرسید: "آنچه را که من در جای خود انجام?"
اسرار دوستی برای خداوند

بر خلاف شوهر شما ، مشکلات روزمره و رویدادهای تلخ زندگی ، اخم و غم انگیز را مطرح نکنید.

با شوهرت بحث نکن

برای گشت و گذار و احزاب, سعی کنید به صرف زمان با همسر و فرزندان خود را و پیشنهاد همسر خود را در مورد آن به دلیل کار و خستگی رد نمی.

هدیه, تمبر و نوازش, در مناسبت های مختلف برای همسر خود, خرید هدیه ولوو کوچک و او را خوشحال و خندان آنهایی که به.

در صورتی که درصد کم و کمبود خدمات خانگی وجود دارد, با حداکثر مهربانی و راحتی-اخم و خشونت در زندگی خانوادگی را از بین ببرد.

در هر صورت, زنان دیگر در حضور شوهر خود را دست بالا گرفتن نیست.

احترام به بستگان شوهر خود را, مانند پدرش, مادر و بستگان دیگر, و درخواست برای دعوت خود را به خانه در مقابل شوهر خود را.

هرگز با شوهر خود تداخل برای برقراری ارتباط با بستگان و بستگان و مقابله با بستگان و بازدیدکننده داشته است خود را.

با بستگان حرف نزن و با شوهرت حرف نزن

تحسین کار همسر خود را, ستایش و ستایش زن-این کلید رفاه در زندگی خانوادگی است.

قدرت به شوهر خود را در مورد مسائل مختلف نشان نمی دهد.

با زبان خود صحبت نکنید و صدقه هایی را که می توانید از بستگان خود دریافت کنید ، به او ندهید.

شوهر خود را در خانه قفل یا محدود نکنید.

آیا سرزنش نیست و یا تحقیر شوهر خود را در همه-آن را توهین و بی احترامی به همسر است, این باعث کاهش صفا و صمیمیت در زندگی خانوادگی.

هرگز تظاهر به شوهر خود را-سعی کنید به من و شما در زندگی, کلام ما باعث می شود زندگی گرم و دلپذیر.

هنگامی که همسر خود را عصبانی است, آرام او را با عشق و محبت.

آیا نمی دهد تا اقتصادی, امتیازات فرهنگی و اجتماعی از بستگان خود را اگر او دور از همسر خود.


نکات همسرداری برای خانم ها

"ما" وتو من استفاده نمی; و یا به یاد داشته باشید که در حال حاضر یک زندگی مشترک را آغاز کرده است, یک زندگی مشترک.

2-هنوز باقی بماند و در شوهر خود اصرار نمی, هر چند حق با شما است. اگر آن مورد بحث قرار گرفته است آن کشش نیست. پایان دادن به مبارزه با شرایط پیش بینی نشده با احترام در مراحل اولیه. هیچ کس از احترام رنج می برد! مراقبت از عواقب جنگ ، نزاع و وقاحت برای کودکان خود را ، که ، متاسفانه ، نمی خواهد مفید باشد بعد.

آیا شوهر خود را تحقیر نیست, به خصوص در مقابل بستگان خود. شناسایی و بزرگ بستگان خود را در مقابل آنها.

- اجتناب از اعتراض به اجاره با شوهر خود را. ازش بازجویی نکنهرگز به او و بستگانش بی احترامی نکنید. هرگز با نزاع him.Do جمع آوری کنید ، تجدید نظر نکنید و تلخی گذشته را یادآوری نکنید. گذشته گذشته است و نباید آینده را با تکرار تلخی نابود کند.

- اگه از شوهرت کمک نگیری.

- دوستان و آشنایان شوهر خود را در ارتباطات بیش از حد گرم نیست. به جز در خانه و فقط برای شوهر خود ، از لباس های تنگ و مناسب و عطر ، محرک ها و لوازم آرایشی ، و همچنین کوکتل و کرم استفاده نکنید. نکات همسرداری برای خانم ها اگر فرزند دارید ، به اثرات ویرانگر رفتار جنسی ، نمادها و تحریک لباس توجه کنید

شوهر خود را برای برقراری ارتباط با دوستان و بستگان خود محدود نکنید. از زمان به زمان ما به غار تنهایی خود را بازگشت.

8. رفتن به محل کار و صحبت کردن با بستگان شوهر خود را.

9-احترام به بستگان نزدیک شوهر خود را (مادر شوهر, پدر در قانون, پسر در قانون, دختر در قانون) بیش از دیگر بستگان.

کار شما قرار داده تا با تبریک می گویم بستگان شوهر خود را به شوهر خود اتفاق می افتد نیست.

اگر درآمد و هزینه های زندگی در مورد آن صحبت نکنید.

مردان دیگر (به خصوص شوهر خود و یا سابق نامزد) انجام شوهر خود را ستایش نیست. هیچ مردی را به شکاف شوهر خود وارد نکنید و او را ترجیح ندهید و در سخنرانی آن را رعایت نکنید. بدترین کار که در آن یک زن تهدید به تماس با یک مرد دیگر, و بدترین چیز این است که بر روی آن عمل می کنند. هیچ زنی هیچ چیز خوبی در خیانت به شوهرش دیدم.

- شوهر خود را ظالمانه و غیر مسئولانه به منظور تحقق نیازهای خود را درمان. نزاع نکنید و ایمان خود و در خانه را دنبال نکنید (درب اتاق یا خانه را در مقابل او نبندید ، به ویژه هنگامی که بعد از نزاع به خانه می روید).اگر شما هر گونه اختلافات عادی, مثلا, غذا طبخ نیست, لباس را بشویید و دیگر وظایف خانگی مجازات نیست.

- برآوردن نیازهای خود را از نظر قابلیت های مواد و غیر مادی شوهر خود را و او را هل داد. برای هدیه به هر حال بپرسید و در مورد آن اصلاح نیست. آیا در مورد هدیه ای از یک فرد را فراموش نکنید, حتی یک کوچک و کم ارزش, و ارزش معنوی یک هدیه با طلا و جواهر و پول نقد چک اندازه گیری نیست.

- برو به شوهر خود قرار داده و در لباس های زیبا و تمیز ترین در مقابل او.

۲۵ مهر ۰۰ ، ۱۶:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی منصورالملکی

اهمیت اینساگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی تجاری چیست؟

بر اساس یک مطالعه منتشر شده توسط بلومبرگ ، 58 درصد از کاربران Instagram هر روز به این فضای مجازی تبدیل می شوند ، در حالی که درصد پین ها 23 درصد است.

همچنین مطالعات متعددی دیگر نشان می دهد که Instagram برای مارک ها مهم تر است ، زیرا درصد بیشتری از مردم ، مارک ها از طریق این شبکه مشترکین mobushan هستند. در یک مطالعه انجام شده در 2015. با استفاده از "global web شاخص" 53 درصد از کاربران فعال این شبکه اجتماعی در پاسخ به این سوال که چه شما ترجیح می دهید از چه طریقی فعالیت با نام تجاری مورد علاقه مشترک ، اون انتخاب کرد.

در مجموع 44 درصد از Instagram کاربران گزارش می دهند که دلیل اصلی برای استفاده از شبکه های اجتماعی برای بازگردانی تضمینی پیج اینستاگرام است که تقاضا برای یک محصول فوق در حالی که این درصد پایین تر است در میان دیگر کاربران شبکه.

سناتور آمریکا شواهد دیگر نیز نشان داد که Instagram, و غیره.., هیچ, هیچ, هیچ, جای بسیاری از دیگر راه حل های آنلاین به این واقعیت است که Facebook, Twitter ترجیح داده به جای رقابت با محبوبیت رو به رشد به عنوان خرید Instagram ارائه شد به دور و با مقدار زیادی از این پیشنهاد پذیرفته شده است..

اما چرا Instagram خیلی موفق بود ؟ اگر شما یک کاربر Instagram هستید ، ممکن است تعجب کنید که چرا این مربع های زیبا را طراحی می کنید. در پست های مختلف در مورد اسرار محبوبیت Instagram ، دلایل تقریبا تقریبا رایج است ، که ما مهمترین این دلایل را می نامیم؛

1: تریبون برای همه

این شبکه اجتماعی با توابع مانند فیلترهای مختلف توابع تغییر عکس شخصی و تنظیمات صفحات " که وجود دارد فقط یک مقدار زیادی از افرادی که تا پیشرفته همچنین اتصالات و آشنایان به راحتی می توانید با استفاده از الینستاررام. Instagram ها و عکس ها می توانید به سادگی با دیگران به اشتراک گذاشته و حتی کسانی که می خواهند به شرکت در فعالیت های اجتماعی و بسیاری از آنها به دلایل مختلف ترجیح می دهند به صرف زمان بیشتری را در اینجا در فضای خانه خود و صرف زمان حاضر و گزارش جستجو برای محیط زیست از طریق Instagram, vzmozhnost این یک فرصت عالی برای یادگیری بازگردانی پیج اینستاگرام. این توابع می توانند به این واقعیت منجر شوند که افراد سنین مختلف ، اعضای شبکه ، Instagram و عکس ها به سادگی با دیگران به اشتراک می گذارند.

2: خوراک بین المللی

بسیاری از طرفداران Instagram این حساسیت را برای یکی از مهمترین دلایلی که این شبکه را بیشتر از سایر فضاهای مشابه مورد توجه قرار می دهند ، در نظر می گیرند.. به نظر آنها, چرا خواندن متون طولانی که شما می توانید بسیاری از کلمات را به مخاطبان با یک عکس انتقال? آن را آسان تر, هیجان انگیز تر, فصیح تر, و حتی قانع کننده تر از توضیح در کلمات. در همین حال ، به اشتراک گذاری عکس نیازی به ترجمه ندارد و مردم از کشورهای مختلف و زبان ها می توانند به طور انحصاری از طریق عکس های خود با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

3: بیان فردیت و هویت

عکس منعکس خوبی که شما, آنچه شما فکر می کنم, آنچه شما در آن زندگی, چه خواسته ها و شیوه زندگی خود را. عکس های بیشتر از نشریات هویت مردم را نشان می دهد و فرصت های کمتری برای پنهان کردن در خود دارند. این ممکن است یکی از دلایل مهم که چرا انجمن از افراد همفکر با یکدیگر است که تاثیرگذار است و به نام Instagram به عنوان راهی برای شناخت استفاده از دیگران است. چیزی که ممکن است سخت به خواندن در متن اتفاق افتاده است.

4: فرصت های تجاری

به طوری که اختراع غول پیکر شرکت کنندگان گفتند که آنها در این شبکه اجتماعی برای ارتباط مردم با یکدیگر و جهان نشان می دهد در اطراف پایه است که وجود دارد اما به طور داوطلبانه یا نه این است که یک فضای مجازی قابلیت استفاده تجاری نیز شما را پیدا خواهد کرد برای برخی از شرکت ها و یا شرکت های با منافع داخلی. صاحبان مختلف محل کار ایجاد یک Instagram صفحه و ارائه محصولات خود را همراه با یک عکس و یا ویدئو به خوبی می تواند نشان دهنده و پیدا کردن یک دایره از مشتریان به طور منظم است که در بر داشت که اگر چه این روش تبلیغ خود را مالیات و هزینه نیز وجود دارد هیچ.

5: اطلاع رسانی فوری

در Instagram ، کاربران می توانند عکس های زندگی روزمره ، حوادث و همه چیز را که دوست دارند ، بگیرند و در نهایت آن را با کسانی که دوست دارند به اشتراک بگذارند.. از آنجا که این تبادل اطلاعات از طریق دستگاه های تلفن همراه و قرص این درست است که مردم را به تماس های تلفنی بیشتر در طول روز همراه با او. آنها می توانند در هر زمان ، هر کجا که هستند ، و ببینید چه چیزی مهم است ، دیگران در جریان باید آن را انجام دهد. اگر چه این اطلاع رسانی می تواند از طریق فضاهای مانند Twitter, Instagram بیشتر قادر به نفوذ در مخاطب و نشان دادن اهمیت و دامنه حوادث.

6: کلاسیک و مدرنیته

ویژگی متمایز Instagram قرار گرفتن در معرض عکس ها در یک شکل مربع است ، شبیه به خواندن دوربین های کداک یا polaroid Instagram.. نمایشگاه. در این مورد ، این شبکه به اشتراک گذاری عکس ، هر دو از لحاظ احساسی دلتنگ به کاربر ، و به لطف انواع فرصت های ارائه شده به آنها ، باعث می شود عکس های با کیفیت خوب. علاوه بر این, برای کسانی که از مخاطبان, عکس های معمولی و عکس جذابیت و برای عکاسان حرفه ای که می خواهند به جای یک نمایشگاه عکس در نظر گرفته شده, و غیره., از طریق یک تلفن همراه با مخاطبان خود و برقراری ارتباط.

7: تغییر شیوه زندگی خود را

بهبود کیفیت زندگی یکی از مهمترین نتایج اینستاگرام است که کاربران instagram پس از استفاده از این شبکه ذکر می کنند. رعایت تبادل اطلاعات در این شبکه باعث می شود مردم با دقت بیشتری به جزئیات آنچه که آنها را احاطه کرده و در تلاش برای اطمینان حاصل شود که کیفیت زندگی بهتر از قبل. تلاش. این تلاش ها, در حالی که آنها ممکن است به مصرف گرایی مربوط, برای بسیاری از شامل راه حل های ساده مربوط به نوآوری, خلاقیت و تنوع.

8: کاهش تقسیم اجتماعی

یکی از چیزهایی که بسیاری از شبکه های اجتماعی از جمله Instagram فرصت برای برقراری ارتباط با معرفی افراد به افراد مشهور در زمینه های مختلف از فرهنگ های ورزشی, اجتماعی و سیاسی است... او یک فرد دانشگاهی یا بازیگران, خوانندگان و ورزشکاران شناخته شده برای خود را حضور در شبکه های اجتماعی برای تبادل نظرات و همچنین به عنوان آخرین رویدادهای کمپین ، برای ارتباط مستقیم با مردم, و همچنین برای انتقاد و پیشنهادات که آنها بلافاصله دریافت خواهد کرد. این ویژگی این است که مزایای روابط دوجانبه همیشه در این واقعیت است که بسیاری از چهره های قبل از Instagram قبل از مرگ وجود دارد. با این حال ، در برخی موارد  بازگردانی پیج اینستاگرام بصورت تخصصی ، این ادعا که اقدامات علیه آنها در صفحه خود به خود گرفته شد ، و دادن آن به بخشوده شود.

9: تحرک اجتماعی

یکی از مهمترین رویدادها همراه با شبکه های اجتماعی ، تحرک اجتماعی و حذف جامعه از فضای رکود و بی حالی است. یکی از آخرین نمونه هایی از این اتفاق افتاد فقط چند روز پیش در جلسه مجری تلویزیون با برنامه دعوت شده. مخاطبان از شبکه های اجتماعی, که اذیت شد و اذیت شده توسط رفتار مجری با برنامه مهمان, بلافاصله در توییتر توییتی, Facebook و... آنها شروع به تجزیه و تحلیل این داستان. کاربران Instagram همچنین بخش هایی از فیلم را منتشر کرده اند و کارتون ها و عکس های مشترک اختصاص داده شده به برنامه را به اشتراک گذاشته اند و از آنچه که آنها دیدند انتقاد می کنند.

10: فیلتر کردن

و همراه با تمام این مزایا شاید یکی از مهم ترین دلایل جذب کاربران از کشورهایی مانند ایران که فیلتر کردن قوانین تنظیم آنها عدم وجود یک Instagram شبکه اجتماعی فیلتر است. در غیاب دیگر شبکه های اجتماعی ، مانند Facebook و Twitter ، VPN همه چیزهایی است که شما نیاز دارید. Instagram را می توان بدون فیلتر استفاده می شود و علاوه بر این وجود ندارد و باید برای عبور از فیلتر برنامه - آن را به یک احساس ناخوشایند است که شما در حال انجام کاری غیر قانونی و همچنین برای مخاطبان نیست حکومت!

۲۰ مهر ۰۰ ، ۱۷:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی منصورالملکی

روش های گوناگون پخت ته چین با ته دیگ شیشیه ای خوشرنگ

ته چین خوشرنگ

یکی از محبوب ترین آموزش آشپزی که عمدتا در خانه تهیه شده است ، ته چین مرغ است. اما آماده سازی این خوراک دارای ترفندهای کوچک است ، که با این ترفند ساده ، شما می توانید یک ته چین بسیار خوشمزه آماده کنید. که این غذا در میان غذاهای ایرانی بسیار پرطرفدار و دوست داشتنی است. در میان غذاهای ایرانی ته چین مرغ، خورشت مرغ، خورشت فسنجان، و خورشت قیمه طرفداران بسیاری دارند.


چگونگی طبخ ته مرغ در ساده ترین راه

ترکیب:


- برنج 3 فنجان
- 2 سینه مرغ
- 3 تخم مرغ
- چکیده ماست 1 فنجان
- روغن 5 قاشق غذاخوری
- نصف فنجان کره
- 5 قاشق غذاخوری زعفران دمکرده
- نمک و فلفل در صورت لزوم

آماده سازی:


ابتدا برنج را خوب تمیز و چندین بار افزایش را در یک کاسه با آب سرد شستشو با آب خالی است و به طور کامل پر از برنج است تمیز شود سپس داخل کاسه را با آب گرم ریخته است, فصل را با نمک و بگذارید برنج خیس برای چند ساعت و خوردن.

سپس برنج را با چند لیوان آب و کمی نمک و اجازه دهید آن را گرم کردن و اجازه دهید آب همراه با جوش برنج زمانی که برنج نرم کمی شستشو آن را با آب گرم.

خیس زرشک در آب سرد به مدت یک ساعت در گلدان دیگری از مرغ را با آب و پیاز ، نمک و فلفل را در آتش به طبخ. پس از پخت و پز ، به سلیقه خود ، مرغ و یا یک قطعه یا ریش و زرشک و زعفران کمی.

مس که ادغام می شود ، شما دو قسمت ، یک قسمت تخم مرغ ، ماست، حاشیه نویسی و غیره دارید. دو قاشق غذاخوری زعفران با نیمی از شن و ماسه "کوکی ها" که به خوبی مخلوط, و از سوی دیگر با بقیه زعفران, کره و کمی از مخلوط نمک در اینجا .

برای ته دیگ بخار پایین ظروف باید در طبقه همکف و در دیواره های ظرف پررنگ و نیم بخشی از برنج و تخم مرغ به تلو تلو خوردن بر روی کف تابه و توسعه خوب دکمه با یک کفگیر است که شما باید به فشار یک لایه زرشک و مرغ در لایه ای از BMW ریخته و بقیه برنج و تخم مرغ بود که فریب خورده و آشکارا فشار دادن کاملا به طور مداوم.

پس از آن به طوری که لایه لایه از زرشک و مرغ و برنج در بالا در نهایت ریختن روغن بریزید و برنج قرار داده و آن را به طبخ در یک ماهی تابه و اجازه دهید به جوش برنج. زمان دم بستگی به حجم برنج و درجه حرارت دارد ، اما معمولا از یک تا دو ساعت طول می کشد.

توجه مهم: در دستور اصلی برای مرغ (بخارا), مواد ممکن است حاوی برنج, بکینگ, مرغ و زرشک, اما استفاده از مواد دیگر می توان ته چین چندین بار لذیذ باعث می شود بهترین پیشنهاد می افزاید: بادمجان سرخ شده و قارچ.

آموزش پخت ته چین

ترکیب:


- 5 فنجان برنج
- زرده تخم مرغ 3 بند.
- 3 فنجان ماست
- نصف فنجان کره
- نمک و فلفل در صورت لزوم
- زعفران در اراده آماده شده است

آماده سازی:
اول ، شما نیاز به شستن برنج تا کرم شفاف می شود. سپس در مقدار کمی آب و نمک برای 2-3 ساعت خیس کنید. سپس نیمی از آب را به یک ظرف بریزید و آن را روی آتش بگذارید تا آب جوش بیاید.

سپس در آب برنج و نمک بریزید و آب جوش بر روی برنج به جوش بریزید. هنگامی که برنج برنج نرم می شود ، قاشق غذاخوری 1-2 را به برنج پخته کنید.

برنج را با آب بریزید و مقداری آب گرم بر روی برنج برای لیز و شوری برنج گرفته شده بریزید. کره را با یک لیوان آب مخلوط کنید و آن را به نصف در پایین تابه بریزید.

در یک کاسه ماست با زرده تخم مرغ ، زعفران را تهیه کنید و کمی نمک و فلفل را به خوبی مخلوط کنید. سپس کفگیر برنج 2-3 را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

با فشردن مواد در ته ظرف ما می خواهیم به پایین ته دیگ و فشردن مواد در پایین با یک قاشق به زور برنج به گیر. آب و روغن باقی مانده را روی برنج بریزید و ظرف را ببندید. قالب برنج را در فر قرار دهید ، آن را به مدت یک ساعت به 170 C گرم کنید.

هنگامی که در پایین ته دیگ، برای آخرین دقیقه 20 آماده می شود ، ظرف باید در پایین ته دیگ طلایی باشد. اگر شما می خواهید برای قرار دادن پایین ته دیگ روی اجاق گاز برای اولین بار شما نیاز به افزایش گرما به بخار پایین ته دیگ.

سپس آب باقی مانده و روغن در پایین ظروف چینی بریزید و کاهش گرما. محل ظرف در توزیع کننده شعله و محل دم در بالای آن تا پایین ظرف چینی به آرامی می کشد. پخت غذاهای خوشمزه ایرانی در خانه مانند تهیه انواع آش و خورشت ها و برنج ها و کباب برای کودکان بسیار دلپذیر است و به غذاخوردن جذب می شوند.


پخت و پز مرغ گام به گام ته چین مجلسی

ترکیب:

تهیه چای چینی ساده همراه با انواع خورش ها ، انتخاب خوبی در هنگام دریافت مهمانان این ظرف بسیار تصفیه شده است که بسیار محبوب است.

- 4 فنجان برنج
- 400 گرم سینه مرغ
- 1 پیاز.
- 2 تخم مرغ
- چکیده ماست 1 فنجان
- 2 قاشق غذاخوری روغن
- دمکرده زعفران به مقدار مورد نیاز
- نصف فنجان کره
- نمک و فلفل

پخت ته چین به زبان ساده

آماده سازی:


برنج را برای 3-4 ساعت در آب و نمک خیس کنید. پور سینه مرغ پوست کنده با زردچوبه, چند برش پیاز و کمی آب را در یک قابلمه و اجازه دهید آن را به خوبی طبخ روی حرارت متوسط.

پس از پخت و پز ، جوش مرغ و کنار بگذارید. برنج را با چند فنجان آب ، کمی نمک و 2 قاشق غذاخوری روغن مایع به یک ظرف بریزید و آن را برای پخت و پز روی آتش بگذارید.

پور را به یک ماهی تابه با روغن و طبخ را روی حرارت کم داغ, سپس مرغ ریش داخل تابه بریزید و تفت دهید سپس کمی نمک و فلفل و (لزوما با دارچین) را وارد کنید و مرغ را دوباره وارد کنید و چند دقیقه تفت دهید.

در یک کاسه مناسب با تخم مرغ, ماست چکیدن و زعفران به خوبی مخلوط برای تبدیل شدن به همگن. مخلوط تخم مرغ و ماست را به برنج ذوب شده اضافه کنید و خوب مخلوط کنید ، کره را در یک ظرف بر روی آتش و آب قرار دهید و نیمی از این مخلوط را بریزید.

روان پایین ظرف را با پوشش نچسب بریزید و نیمی از برنج را در آن و فشار آن را به خوبی به طوری که برنج چوب کاملا بریزید سپس جوجه ها در برنج و دوباره فشار دهید.

در مرحله آخر ، مواد باقیمانده شامل برنج ، مرغ و در پشت قاشق ریخته می شود ، به طوری که به ترتیب شکل می گیرد و در نهایت روغن باقی مانده ، آب به برنج اضافه می شود و به قالب با فویل ریخته می شود. کشیدن و رها کردن.

فر вверх تا ۱۸۰ تعیین و ۱۵ دقیقه اجازه دهید فر داغ به اندازه کافی قرار داده و سپس ته چین الگو در طبقه وسط فر به مدت ۱ از یک و نیم تا ۲ ساعت بسته به حجم ته چین ، قرار دادن. هنگامی که قسمت پایین تر مرغ ها طلایی می شوند و دم دم می شود ، قالب را از اجاق خارج کنید.

اجازه دهید 15 دقیقه کمی خنک شود و سپس پایین قالب را بردارید. برای اطمینان از مناسب و سازگار روانکاری در پایین قالب حذف پشت قالب را با مقدار کمی از آب سرد و سپس بازگشت به قالب مورد نظر ظرف.

پرسلن با پایین مرغ
چگونه به طبخ پایین مرغ در یک ماهی تابه و عدد پلوپز

پخت ته چین

اگر اجاق گاز را در خانه نداشته باشید یا می خواهید پایین اجاق را در آتش بچرخانید ، می توانید پایین اجاق را در تفلون بخورید. برای این کار ، شما نیاز به قرار دادن پایین پرسلن برای 90 دقیقه در حرارت کم ، به طوری که آن را به طور کامل آماده است.

اگر شما می خواهید به طبخ در یک اجاق گاز فشار تا آماده و... داخل اجاق گاز برنج کاملا چرب است ، پس از آن ، همانطور که در دستور العمل بالا ، برنج در داخل اجاق گاز برنج قرار دارد و برای یک ساعت یا بیشتر بر روی مجموعه ای از محصولات برنج طبقه سوم ریخته می شود.

۰۳ مهر ۰۰ ، ۲۳:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی منصورالملکی

کتاب بخوانید تا با آرامش بیشتری به خواب بروید..

تاثیر خواندن کتاب بر کیفیت خواب و آرامش ذهنی

کتاب های سنتی برای خواندن قبل از رفتن به رختخواب منسوخ شده است. برخی از افراد نمی توانند بدون مدرسه بخوابند ، اما برای دیگران ، تاریخ خواندن یک کتاب قبل از رفتن به رختخواب به دوران کودکی باز می گردد. به تازگی ، تعداد علاقه مندان به دلایل مختلف افزایش یافته است.

شاید این روزها و به خصوص در طول سال و نیم گذشته به دلیل coronavirus هر کس تا به حال به صرف زمان بیشتری را در خانه مردم علاقه مند بودند در خانه بودند و به دنبال سرگرمی های جدید. برخی نیز تصمیم به گسترش واژگان خود را با خواندن کتاب.

با این وجود ، سوال اصلی باقی می ماند: آیا یک کتاب قبل از رفتن به رختخواب مفید است ؟ در این مقاله ، ما بر تاثیر این بر مغز تمرکز خواهیم کرد و به متخصصان این موضوع تبدیل خواهیم شد.

 

پیش از رفتن به رختخواب چه بخوانیم؟

خواندن قبل از رفتن به رختخواب می تواند به طور قابل توجهی شما را آرام کند. این مطالعه که توسط دانشگاه ساسکس انجام شده است ، ابتدا تلاش می کند سطح استرس شرکت کنندگان را افزایش دهد و سپس هدفمند آن را کاهش دهد.

David Lewis, دکتر مغز و اعصاب و روانشناس شناختی خواندن این کتاب را برای دریافت بهترین نتیجه در برخورد با استرس و آن را کاهش می دهد 10 درصد است. بر اساس این یافته ها ، مشخص شد که تنها 6 دقیقه پس از شروع خواندن ، استرس کاهش می یابد. در مقایسه با گزینه های دیگر ، خواندن کارآمد تر است. گوش دادن به موسیقی (61%), نوشیدن چای یا قهوه (54%) و راه رفتن (42%) کاهش استرس.

هنگامی که شما خواندن یک کتاب خوب, ذهن خود را از استرس روزانه و اضطراب است که ایجاد استرس پریشان. داستان به شما احساس شما در جایی دیگر در حالی که برای هستید. این به این معنی است که شما می توانید مشکلات خود را پشت سر بگذارید و یا در مورد آنها فکر نمی کنم در حالی که برای.

روند خواندن نیز شل و بدن افت می کند عضلات و در نهایت شما شل. با این توضیحات ، این سوال مطرح می شود که چگونه خواندن یک کتاب بر کیفیت خواب ما تاثیر می گذارد

مطالعات نشان می دهد که 39 درصد از افرادی که به خواندن کتاب قبل از رفتن به رختخواب استفاده می شود خواب بسیار بهتر است. منطقی است برای انجام هر گونه فعالیت است که کاهش استرس قبل از رفتن به رختخواب به منظور مفید باشد. از سوی دیگر پژوهش بهترین جایگزین برای تماشای تلویزیون و یا تمرکز بر روی تلفن همراه است. نور آبی ساطع شده از این دستگاه باعث می شود مغز را فریب, و آن را هنوز هم روز. به همین دلیل 49 درصد از انگلیسی ها ترجیح می دهند به خواندن کتاب قبل از رفتن به رختخواب به جای تماشای تلویزیون. چقدر آنها نمی توانند بدون خواندن حداقل فصلی از یک کتاب بخوابند.

کاهش استرس با خواندن یک کتاب قبل از رفتن به رختخواب


ساعت قبل از رفتن به رختخواب و تقویت قدرت مغز

علاوه بر ورود به میلیون ها جهان دیگر ، خواندن کتاب می تواند قدرت مغز شما را افزایش دهد. مغز شما نیز یک عضله است و نیاز به ورزش درست مثل ارگان های دیگر برای سالم نگه داشتن آن. خواندن از نقطه نظر عصبی بیش از فقط انتقال و یا پردازش تصاویر پیچیده است.

دکتر کن هیو مدیر تحقیقات در آزمایشگاه از دانشگاه نیویورک می گوید که بخش هایی از مغز که مسئول توابع دیگر مانند چشم انداز و سخنرانی و یادگیری توسعه در طول اجرای مطالعه پیچیده با توجه به طرح سیستم عصبی به یکدیگر متصل می شوند. این به این معنی است که یادگیری ، علاوه بر لذت بردن شما ، همچنین یک راه عالی برای فعال کردن مغز شما است.

یکی دیگر از مزایای شگفت انگیز این مطالعه این است که می تواند خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش دهد. بیماری آلزایمر اغلب همراه با بیمارانی که فعالیت مغز محدود است. مطالعات نشان می دهد که افرادی که شامل مغز خود را در فعالیت هایی مانند خواندن حل پازل و یا بازی شطرنج در حال 2.5 برابر کمتر احتمال دارد به این بیماری است.

شما می توانید ببینید که خواندن نه تنها می تواند سلامت شما را بهبود بخشد ، بلکه می تواند تاثیر طولانی مدت بر سلامت شما در سال های آینده داشته باشد.

ساعت قبل از رفتن به رختخواب تقویت قدرت مغز شما
توسعه خلاقیت خود را با کمک کتاب به خواندن قبل از رفتن به رختخواب

تعجب آور نیست که خواندن به عنوان یک محرک خلاق خلاقیت شما را افزایش می دهد. هنگامی که شما خواندن یک کتاب ، شما قادر خواهید بود برای دیدن مشکلات از دیدگاه های مختلف ، و این فعالیت ذهن خود را گسترش دهد.

استاد برجسته در دانشگاه تورنتو کیت. Stanovich یکی از محققان برجسته در زمینه روانشناسی است. او به این سوال پاسخ داد: "آیا تحقیقات شما دقیق تر است ؟ او می گوید: "البته. داده های ما بارها و بارها نشان می دهد که آشنایی با کار نوشته شده منجر به تقویت واژگان ، اطلاعات عمومی و مهارت های کلامی خواهد شد."

ارتباط خواندن کتاب با پیشرفت و رشد مغز

خواندن کتاب, ما می توانیم پیشرفت رو به رشد مغز در تمام این موارد را ببینید. آموزش و پرورش کودکان نیز بسیار مهم است, و داستان آنها قبل از رفتن به رختخواب به عنوان خوانده شده می تواند تاثیر قابل توجهی در ذهن و خلاقیت خود را دارند. خواندن کتاب بدون معنای یادگیری بهترین راه برای گسترش واژگان فرزند شما است.
چگونه خواندن یک کتاب در نهایت شما را به یک رویا شاد شیرجه رفتن?

همانطور که قبلا گفتیم ، خواندن به طور قابل توجهی بر مغز ما تاثیر می گذارد. با این حال ، خرید کتاب رمان و خوانش آن پیش از خواب با وجود توانایی آن برای تحریک مغز ، همچنین می تواند آن را خواب آلود کند. چطور ممکنه؟

هنگامی که شما خواندن کتاب خود را در عضلات چشم باید به سرعت حرکت می کند و به طور کامل تکرار از چپ به راست و علاوه بر این حرکات شما نیز باید تمرکز بر روی متن. اگر شما بر روی کلمات ، جملات و پاراگراف ها در مقابل شما تمرکز نکنید ، می توانید از مفهوم کلی کتاب دور بمانید.

همانطور که همه این حرکات کوچک رخ می دهد, بدن خود را درگیر در فعالیت های عضلانی بیشتر, و در نهایت چشم خود را نزدیک. یکی دیگر از دلایل چرا شما می خواهید به خواب است که مطالعه قبل از رفتن به رختخواب معمولا می گیرد در یک محیط مانند تخت در اتاق خواب خود را که مرتبط با خواب است.

ارائه یک پتو و فرو بردن خود را در یک کتاب خوب می تواند به نفوذ تصادفی به جهان رویایی و ساختگی خود را منجر شود. دلیل این کار این است که بدن خود را به ارتباط این محل با خواب استفاده می شود.
بنابراین ، هنگامی که ماهیچه های خود را شروع به استراحت, چیزی شبیه به یک مهره های بازی دومینو می تواند رخ دهد. بدن شما ، بر خلاف تمایل شما ، به آرامی به حالت خواب می رود!

اگر شما نمی خواهید این اتفاق می افتد شما نیاز به محل دفتر خود را به عنوان مثال بر روی یک صندلی یا مبل تغییر جو در یک خلق و خوی مثبت به طوری که شما می توانید خیره بدقت خواندن یک کتاب ، , هیچ خواب برای بستن چشم خود را وجود دارد, بیا.

چگونه خواندن کتاب در نهایت شما را به یک رویا شاد شیرجه رفتن
یادگیری احساس همدلی شما را بهبود می بخشد

خواندن کتاب می تواند به شما یک فرد همدلانه تر. همدلی به معنای توانایی درک احساسات دیگران است. چه چیزی می تواند بهتر از خواندن از نقطه نظر شخص دیگری برای بهبود این مهارت? در کتاب ها ، ما جهان را از طریق چشم دیگران می بینیم و احساسات مختلف را با هم و در عین حال با آنها تجربه می کنیم

. هنگامی که ما به یادگیری استفاده می شود, از آن خواهد شد بسیار آسان تر برای ما به استفاده از این مهارت در زندگی واقعی. خواندن نه تنها هوش ما را افزایش می دهد ، بلکه به مردم کمک می کند تا بهتر درک کنند
!منتظر چی هستی؟ اول خرید کتاب و سپس آغاز مطالعه رو برنامه ریزی کن

۰۱ مهر ۰۰ ، ۲۳:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی منصورالملکی