• شرایط خرید یک خانه در ترکیه
  • صفحه اصلی قانون خرید در ترکیه
  • نوع قرارداد خرید ملک در ترکیه
  • شرایط ، محدودیت ها و قراردادها برای خریداران املاک خارجی در ترکیه
  • نحوه پردازش خرید ملک در ترکیه
  • هزینه خرید ملک در ترکیه
  • انتقال مالکیت و وظایف شهرداری خرید ملک در ترکیه

شرایط خرید یک خانه در ترکیه

خرید ملک در ترکیه و گرفتن به ماندن در ترکیه از این راه, در سال بسیاری از طرفداران استان برخوردار ... از عمده برنامه های سرمایه گذاری در خرید ملک در ترکیه این است که سرمایه گذاران باید به فکر اخذ اقامت با خرید ملک در ترکیه با بهره گیری از کمک یک وکیل مهاجرت هستند البته دیر باز خرید ملک در کشورهای آسیایی از جمله ترکیه بین سرمایه داران ایرانی رونق و بسیاری از متقاضیان شده است اما در حال حاضر به اوج رسیده است .

در حال حاضر سوالات در اینجا داده می شود که با توجه به اینکه بسیاری از سرمایه در این کشور خواهد شد در اموال قفل شده را می توان با همان سرمایه اجرا بسیاری از برنامه های اقتصادی? آیا آن را به اقامت دائم و یا تابعیت ترکیه در پایان منجر شود? چه مزایای متقاضی در ترکیه با اقامت دائم .

دفتر خدمات حقوقی مهاجرت و گل است و تلاش در این مقاله تمام اطلاعات در رابطه با اخذ اقامت با خرید ملک در ترکیه از مهاجرت به ترکیه شده اند استخراج شده و شرایط و مدارک مورد نیاز توسط این تم به نظر شما متقاضیان مهاجرت به ترکیه ارائه کرده است . پیشنهاد شده است که قبل از اقدام به خرید ملک در ترکیه و مقایسه آن با اهداف و هزینه ها ، با یک وکیل مهاجرت ترکیه مشورت کنید .

صفحه اصلی قانون خرید در ترکیه

توجه داشته باشید 35 از قانون در املاک و مستغلات و زمین های مورد تایید در ماه مه 18, 2012 شماره 2644 کند خرید زمین و خواص به تمام اتباع خارجی اجازه نمی دهد.کنسولگری ترکیه یک لیست از کشورهایی که مجاز به خرید خانه در ترکیه فراهم کرده است.با تماس با سفارت ترکیه می توانید از این لیست مطلع شوید.افراد خارجی قادر به خرید هر گونه اموال, زمین یا دفتر پس از کسب پرس و جو از مقامات مربوطه. ایرانیان اتباع خارجی هستند که می توانند ملک را در ترکیه خریداری کنند.

linkedin

اتباع خارجی که در حال خرید زمین برای ساخت ملک باید شروع به ساخت این پروژه معرفی شده به وزارت خانه در عرض دو سال.

نوع قرارداد خرید ملک در ترکیه

انتقال مالکیت در ترکیه ممکن است تنها از طریق رسمی و ثبت مقالات را که به امضا طرفین یا وکلای خود را در دفتر ثبت اسناد و املاک و مستغلات.قرارداد باید در آژانس های مشاوره و دفاتر به این نتیجه رسیدند. این قرارداد باید به طور رسمی در آژانس ثبت املاک و مستغلات ثبت نام, در غیر این صورت قرارداد هیچ تعهد به انتقال مالکیت ایجاد کنید.

شرایط ، محدودیت ها و قراردادها برای خریداران املاک خارجی در ترکیه

▪ هر فرد خارجی قبل از ۳۰ هکتار از اراضی ترکیه خریداری می شود و متعلق به کندو همچنین این افراد نمی اراضی و املاک در زمینه های نظامی و امنیتی ترکیه واقع شده خریداری آنها به طور کلی تنها ۱۰ درصد از اراضی و املاک هر منطقه خریداری شده و متعلق به فرد خارجی.افراد خارجی یا اشخاص حقوقی ثبت شده در خارج از ترکیه می توانید درخواست خرید اعتباری از معتبر ترکیه یا صاحبان موسسات و قانون اعمال هر گونه محدودیت در این زمینه است.همچنین بر اساس تغییرات اخیر در قوانین و مقررات مربوطه, انتقال رسمی از اموال موضوع به تصویب کارشناس رسمی ، آن است که تقلب ، خریداران ناخالص خارجی در جلوگیری از معاملات.

 

شرایطی که قراردادهای خرید خانه را در ترکیه بی اعتبار می کند :


نمونه هایی از خرید ویلا در استانبول


مدارک مورد نیاز برای شهروندی با خرید ملک در ترکیه.

در پایین لیستی از مدارک مورد نیاز برای درخواست شهروندی از طریق خرید ملک در ترکیه از طریق سرمایه گذاری, بسته به کشوری که از آن شما می خواهید به درخواست به:

یک کپی از سند (نام سند مالکیت ملک خریداری شده) نیز می تواند معنای قرارداد فروش قرارداد با یک دفتر اسناد رسمی.
یک گزارش ارزیابی املاک و مستغلات, به یاد داشته باشید که مدت اعتبار ارزیابی املاک و مستغلات است 3 ماه ها. ارزیابی باید ارزش نشان داد در سند تجاوز نمی کند. این شرط به هزینه صدور است و به طور کلی در انجام 2 به 3 روز توسط یک موسسه ارزیابی دارای مجوز توسط دولت ترکیه.
دریافت اصلی پرداخت از حساب بانکی خریدار, همراه با تمبر بانک برای صحت و اعتبار.
دریافت اصلی حساب بانکی فروشنده, همراه با تمبر بانک برای صحت و اعتبار. (این رسید های بانکی شواهدی وجود دارد که هزینه اموال از حساب خریدار به فروشنده سپرده می شود.)
دو نسخه از وکیل برای دریافت تابعیت که فرد از سرمایه گذار می دهد به تیم حقوقی به پرونده ملی مورد و به دنبال آن با رسمی ادارات. وکالتنامه دفتر اسناد رسمی در ترکیه در هزینه حدود 600 تا 700 لیر برای هر کپی راه اندازی خواهد شد.

هنگامی که همسر سرمایه گذار به پرونده شهروندی اضافه, هر دو افراد نیاز به یک وکیل, همچنین به عنوان یک وکیل مشترک برای سرمایه گذار و طرح همسر خود. دستمزد این وکلا بسته به مورد و تشریفات اداری تعداد زیادی از مردم در این مورد و کلمه.

ترجمه پاسپورت به ترکیه برای همه اعضای خانواده, شوهر, همسر و فرزندان زیر 18 سال سن که از اسناد و مدارک در ترکیه اذعان به آن.

اجاره یک آپارتمان در استانبول 4
مدارکی که نیاز به قبل از اعطای شهروندی با خرید ملک در ترکیه ارسال شود

  1. فرم درخواست اجازه اقامت
  2. گواهی پیاده سازی (این است که مسابقات اموال و واجد شرایط برای دریافت تابعیت ترکیه است و از بخش ممنوع گرفته شده).
  3. اصلی + کپی از گذرنامه از کسی که برای اقامت و همچنین افرادی که باید وجود داشته باشد اعمال.
  4. 4 عدد عکس پرسنل بیومتریک جدید
  5. بیمه درمانی معتبر

قیمت خرید ملک در ترکیه به دلار در سال 2021 و اقامت در ترکیه
مدارک مورد نیاز اخذ تابعیت با خرید ملک در ترکیه برای همسر و فرزندان زیر 18 سال صاحب ملک

کامل فرم درخواست اخذ تابعیت از طریق اموال یک استثنا (این فرم باید به وضوح پر شده و هیچ مشکلی وجود ندارد و امضا شده توسط متقاضی یا وکیل او).
در صورتی که مرد بخواهد تنها برای خود و درخواست خود را به, اما بدون همسر خود و یا بالعکس (ممکن است طلاق گرفته یا مجرد بود) رضایت پدر یا مادر کودک باید ثبت شود تا زمانی که کودک زیر 18 سال, او تابعیت ترکیه را دریافت کنید. (این سند لازم نیست اگر زن و شوهر برای شهروندی اعمال با هم).
سند از وضعیت تاهل یا قرارداد ازدواج و یا هر سند دیگر که اثبات وضعیت متقاضی از نظر زناشویی یا تجرد.
گواهی تولد و یا هر گونه شواهد نشان می دهد اطلاعات تولد, مانند دریافت سند ثبت نام نرم افزار و تمام اعضای خانواده (باید شامل نام پدر و مادر هر فرد).
سند بیانیه خانواده و یا کتاب خانواده. (این به طور کلی مورد در کشورهای عربی و ممکن است در کشورهای اروپایی یا غربی در دسترس باشد.)
2 عدد عکس گذرنامه از تمام اعضای خانواده.

نکته قابل توجه این است که شما لازم نیست تا مطمئن شوید که برای خرید یک ملک. شما می توانید خواص متعددی که ارزش خرید 250,000 در مجموع.

بسیاری از مشتریان در حال خرید یک چند ملک و پرداخت درآمد خوب در ترکیه زندگی می کنند با حل و فصل در یکی از واحدهای و اجاره واحدهای دیگر.

البته به غیر از خرید خانه و ملک در ترکیه از راه های دیگر نیز برای دریافت تابعیت مانند سپرده بانک ها در ترکیه و کار در این کشور وجود دارد.


نمونه هایی از خرید ملک در بخش آسیایی استانبول


رشد قیمت ملک در ترکیه

در ترکیه در سال های اخیر قیمت مسکن نشان داده اند به طور قابل توجهی رشد.

قیمت ملک در ترکیه تنها در چهار سال گذشته با 75.6 ٪ افزایش یافته است. بازار املاک و مستغلات ترکیه به دلیل افزایش وام های وام مسکن ، رشد جمعیت شهری و رشد اقتصادی تا حد زیادی مناسب بوده است

که در آن شهرستان به خرید یک خانه در ترکیه

بهترین شهر ترکیه برای خرید یک خانه با توجه به امکانات شهری و زیرساخت های حمل و نقل عمومی شهر استانبول است و در حال حاضر با توجه به اشباع قسمت اروپایی آسیایی بخشی از این بیشتر برای سرمایه گذاریت مشاوره و رشد در قیمت خانه در این شهر بسیار بیشتر از سایر شهرهای دیگر.

 

ترک گشت

https://b2n.ir/f57211