ته چین خوشرنگ

یکی از محبوب ترین آموزش آشپزی که عمدتا در خانه تهیه شده است ، ته چین مرغ است. اما آماده سازی این خوراک دارای ترفندهای کوچک است ، که با این ترفند ساده ، شما می توانید یک ته چین بسیار خوشمزه آماده کنید. که این غذا در میان غذاهای ایرانی بسیار پرطرفدار و دوست داشتنی است. در میان غذاهای ایرانی ته چین مرغ، خورشت مرغ، خورشت فسنجان، و خورشت قیمه طرفداران بسیاری دارند.


چگونگی طبخ ته مرغ در ساده ترین راه

ترکیب:


- برنج 3 فنجان
- 2 سینه مرغ
- 3 تخم مرغ
- چکیده ماست 1 فنجان
- روغن 5 قاشق غذاخوری
- نصف فنجان کره
- 5 قاشق غذاخوری زعفران دمکرده
- نمک و فلفل در صورت لزوم

آماده سازی:


ابتدا برنج را خوب تمیز و چندین بار افزایش را در یک کاسه با آب سرد شستشو با آب خالی است و به طور کامل پر از برنج است تمیز شود سپس داخل کاسه را با آب گرم ریخته است, فصل را با نمک و بگذارید برنج خیس برای چند ساعت و خوردن.

سپس برنج را با چند لیوان آب و کمی نمک و اجازه دهید آن را گرم کردن و اجازه دهید آب همراه با جوش برنج زمانی که برنج نرم کمی شستشو آن را با آب گرم.

خیس زرشک در آب سرد به مدت یک ساعت در گلدان دیگری از مرغ را با آب و پیاز ، نمک و فلفل را در آتش به طبخ. پس از پخت و پز ، به سلیقه خود ، مرغ و یا یک قطعه یا ریش و زرشک و زعفران کمی.

مس که ادغام می شود ، شما دو قسمت ، یک قسمت تخم مرغ ، ماست، حاشیه نویسی و غیره دارید. دو قاشق غذاخوری زعفران با نیمی از شن و ماسه "کوکی ها" که به خوبی مخلوط, و از سوی دیگر با بقیه زعفران, کره و کمی از مخلوط نمک در اینجا .

برای ته دیگ بخار پایین ظروف باید در طبقه همکف و در دیواره های ظرف پررنگ و نیم بخشی از برنج و تخم مرغ به تلو تلو خوردن بر روی کف تابه و توسعه خوب دکمه با یک کفگیر است که شما باید به فشار یک لایه زرشک و مرغ در لایه ای از BMW ریخته و بقیه برنج و تخم مرغ بود که فریب خورده و آشکارا فشار دادن کاملا به طور مداوم.

پس از آن به طوری که لایه لایه از زرشک و مرغ و برنج در بالا در نهایت ریختن روغن بریزید و برنج قرار داده و آن را به طبخ در یک ماهی تابه و اجازه دهید به جوش برنج. زمان دم بستگی به حجم برنج و درجه حرارت دارد ، اما معمولا از یک تا دو ساعت طول می کشد.

توجه مهم: در دستور اصلی برای مرغ (بخارا), مواد ممکن است حاوی برنج, بکینگ, مرغ و زرشک, اما استفاده از مواد دیگر می توان ته چین چندین بار لذیذ باعث می شود بهترین پیشنهاد می افزاید: بادمجان سرخ شده و قارچ.

آموزش پخت ته چین

ترکیب:


- 5 فنجان برنج
- زرده تخم مرغ 3 بند.
- 3 فنجان ماست
- نصف فنجان کره
- نمک و فلفل در صورت لزوم
- زعفران در اراده آماده شده است

آماده سازی:
اول ، شما نیاز به شستن برنج تا کرم شفاف می شود. سپس در مقدار کمی آب و نمک برای 2-3 ساعت خیس کنید. سپس نیمی از آب را به یک ظرف بریزید و آن را روی آتش بگذارید تا آب جوش بیاید.

سپس در آب برنج و نمک بریزید و آب جوش بر روی برنج به جوش بریزید. هنگامی که برنج برنج نرم می شود ، قاشق غذاخوری 1-2 را به برنج پخته کنید.

برنج را با آب بریزید و مقداری آب گرم بر روی برنج برای لیز و شوری برنج گرفته شده بریزید. کره را با یک لیوان آب مخلوط کنید و آن را به نصف در پایین تابه بریزید.

در یک کاسه ماست با زرده تخم مرغ ، زعفران را تهیه کنید و کمی نمک و فلفل را به خوبی مخلوط کنید. سپس کفگیر برنج 2-3 را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

با فشردن مواد در ته ظرف ما می خواهیم به پایین ته دیگ و فشردن مواد در پایین با یک قاشق به زور برنج به گیر. آب و روغن باقی مانده را روی برنج بریزید و ظرف را ببندید. قالب برنج را در فر قرار دهید ، آن را به مدت یک ساعت به 170 C گرم کنید.

هنگامی که در پایین ته دیگ، برای آخرین دقیقه 20 آماده می شود ، ظرف باید در پایین ته دیگ طلایی باشد. اگر شما می خواهید برای قرار دادن پایین ته دیگ روی اجاق گاز برای اولین بار شما نیاز به افزایش گرما به بخار پایین ته دیگ.

سپس آب باقی مانده و روغن در پایین ظروف چینی بریزید و کاهش گرما. محل ظرف در توزیع کننده شعله و محل دم در بالای آن تا پایین ظرف چینی به آرامی می کشد. پخت غذاهای خوشمزه ایرانی در خانه مانند تهیه انواع آش و خورشت ها و برنج ها و کباب برای کودکان بسیار دلپذیر است و به غذاخوردن جذب می شوند.


پخت و پز مرغ گام به گام ته چین مجلسی

ترکیب:

تهیه چای چینی ساده همراه با انواع خورش ها ، انتخاب خوبی در هنگام دریافت مهمانان این ظرف بسیار تصفیه شده است که بسیار محبوب است.

- 4 فنجان برنج
- 400 گرم سینه مرغ
- 1 پیاز.
- 2 تخم مرغ
- چکیده ماست 1 فنجان
- 2 قاشق غذاخوری روغن
- دمکرده زعفران به مقدار مورد نیاز
- نصف فنجان کره
- نمک و فلفل

پخت ته چین به زبان ساده

آماده سازی:


برنج را برای 3-4 ساعت در آب و نمک خیس کنید. پور سینه مرغ پوست کنده با زردچوبه, چند برش پیاز و کمی آب را در یک قابلمه و اجازه دهید آن را به خوبی طبخ روی حرارت متوسط.

پس از پخت و پز ، جوش مرغ و کنار بگذارید. برنج را با چند فنجان آب ، کمی نمک و 2 قاشق غذاخوری روغن مایع به یک ظرف بریزید و آن را برای پخت و پز روی آتش بگذارید.

پور را به یک ماهی تابه با روغن و طبخ را روی حرارت کم داغ, سپس مرغ ریش داخل تابه بریزید و تفت دهید سپس کمی نمک و فلفل و (لزوما با دارچین) را وارد کنید و مرغ را دوباره وارد کنید و چند دقیقه تفت دهید.

در یک کاسه مناسب با تخم مرغ, ماست چکیدن و زعفران به خوبی مخلوط برای تبدیل شدن به همگن. مخلوط تخم مرغ و ماست را به برنج ذوب شده اضافه کنید و خوب مخلوط کنید ، کره را در یک ظرف بر روی آتش و آب قرار دهید و نیمی از این مخلوط را بریزید.

روان پایین ظرف را با پوشش نچسب بریزید و نیمی از برنج را در آن و فشار آن را به خوبی به طوری که برنج چوب کاملا بریزید سپس جوجه ها در برنج و دوباره فشار دهید.

در مرحله آخر ، مواد باقیمانده شامل برنج ، مرغ و در پشت قاشق ریخته می شود ، به طوری که به ترتیب شکل می گیرد و در نهایت روغن باقی مانده ، آب به برنج اضافه می شود و به قالب با فویل ریخته می شود. کشیدن و رها کردن.

فر вверх تا ۱۸۰ تعیین و ۱۵ دقیقه اجازه دهید فر داغ به اندازه کافی قرار داده و سپس ته چین الگو در طبقه وسط فر به مدت ۱ از یک و نیم تا ۲ ساعت بسته به حجم ته چین ، قرار دادن. هنگامی که قسمت پایین تر مرغ ها طلایی می شوند و دم دم می شود ، قالب را از اجاق خارج کنید.

اجازه دهید 15 دقیقه کمی خنک شود و سپس پایین قالب را بردارید. برای اطمینان از مناسب و سازگار روانکاری در پایین قالب حذف پشت قالب را با مقدار کمی از آب سرد و سپس بازگشت به قالب مورد نظر ظرف.

پرسلن با پایین مرغ
چگونه به طبخ پایین مرغ در یک ماهی تابه و عدد پلوپز

پخت ته چین

اگر اجاق گاز را در خانه نداشته باشید یا می خواهید پایین اجاق را در آتش بچرخانید ، می توانید پایین اجاق را در تفلون بخورید. برای این کار ، شما نیاز به قرار دادن پایین پرسلن برای 90 دقیقه در حرارت کم ، به طوری که آن را به طور کامل آماده است.

اگر شما می خواهید به طبخ در یک اجاق گاز فشار تا آماده و... داخل اجاق گاز برنج کاملا چرب است ، پس از آن ، همانطور که در دستور العمل بالا ، برنج در داخل اجاق گاز برنج قرار دارد و برای یک ساعت یا بیشتر بر روی مجموعه ای از محصولات برنج طبقه سوم ریخته می شود.