XIAOMI Mi Q1 55-INCH QLED 4K TV بار دیگر تلاش می کند تا چشم انداز تلویزیونی در هند را با معرفی پانل های QLED با کیفیت بالا مقرون به صرفه-به موفقیت بزرگ دموکراتیک کند. پانل به نظر می رسد بزرگ و ارائه می دهد ارزش می افزاید: مانند پشتیبانی دالبی چشم انداز. در همین حال ، رابط نرم افزار PatchWall ارائه می دهد فعل و انفعال عالی بین سخت افزار و نرم افزار برای ارائه تمایز معنی دار. اگر شما به دنبال خرید یک تلویزیون هوشمند جدید مقرون به صرفه هستید ، MI Q1 Q LED 4K TV یک شرط امن است.

 

Xiaomi اسکریپت را در چشم انداز تلویزیون هوشمند در هند هنگامی که اولین تلویزیون MI را در 2018 راه اندازی کرد ، تلنگر کرد. در حالی که این شرکت می تواند اعتبار برای دموکراتیزه کردن تلویزیون 4K در کشور را, دستاورد بزرگتر آن است دفاع از تلویزیون های هوشمند.

این تمرکز بر ارزش ها و نرم افزار تمایز در بازار با رقابت کمی در مقرون به صرفه اواسط محدوده بخش کمک کرده است این شرکت تسلط بر تلویزیون های هوشمند بازار در عرض فقط دو سال. در واقع ، Xiaomi بزرگترین بازیکن تلویزیون هوشمند در هند برای ده چهارم گذشته بوده است.

Xiaomi قبلا پانل های 55-inch داشته است ، با تلویزیون اصلی 55-inch که برای مشخصات فوق العاده باریک آن ایستاده است. با این حال ، گزینه های حق بیمه کمی نازک بوده است. در حال حاضر ، این شرکت در حال تلاش برای تغییر بازار تلویزیون در هند یک بار دیگر. این پانل های QLED را معرفی می کند که برای حرکت قیمت گذاری می شوند.

من حدود یک هفته تلاش کرده ام تلویزیون جدید 55-inch MI Q1 QLED 4K XIAOMI را امتحان کنم. این بررسی تلویزیون Xiaomi Mi Q1 QLED Authority آندروید است.
Xiaomi MI TV Q1 QLED 4K 55-اینچ
Rs54 ، 999.00
ذخیره
Rs5 ، 000.00
درباره این بررسی تلویزیون Xiaomi Mi Q1 QLED: من این بررسی تلویزیون Xiaomi Mi QLED را پس از گذراندن دو هفته با تلویزیون به عنوان دستگاه مصرف رسانه های اولیه من نوشتم. تلویزیون توسط Xiaomi هند عرضه شد
آیا تلویزیون Xiaomi Mi Q1 QLED به خوبی طراحی شده است ؟

تلویزیون Qled Mi Q1 برای همه اهداف و اهداف ، تلویزیون QLED مقرون به صرفه است. با توجه به آن ، Xiaomi هوشمندانه از هر گونه شکوفایی طراحی غیرمستقیم اجتناب کرده است تا هزینه های کمتری داشته باشد. جلو و مرکز صفحه نمایش 55 اینچی است. این است که توسط یک قاب آلومینیومی باریک در همه طرف احاطه.

Xiaomi کار خوبی در حفظ ناهنجاری ها به حداقل رسانده است که بیشتر به غوطه.کمک می کند. چانه پایین نقره ای در زیر صفحه نمایش با آرم Xiaomi مزین بر روی آن اجرا می شود. LED زیر آرم ماهرانه نشان می دهد وضعیت فعلی تلویزیون. من دوست دارم این واقعیت است که نشانگر LED خاموش یک بار تلویزیون روشن است و در تجربه مزاحم نشوید.

بیش از در سمت راست ، طغرا "طراحی شده توسط Xiaomi" می افزاید: برخی از استعداد بصری. با این حال ، به اندازه کافی ظریف به تقریبا نامرئی از راه دور است.

دو پایه فلزی در بسته گنجانده شده است. اتصال آنها به تلویزیون یک کار ساده به اندازه کافی است ، اما نخ پلاستیکی در پایه تلویزیون با بالاترین کیفیت نیست. طول می کشد تا کمی از کار.
"نخ پلاستیکی برای پایه کوه بالاترین کیفیت نیست ، اما به طور کلی ، تلویزیون Mi Q1 QLED اولویت را در عملکرد بیش از فرم قرار می دهد. "

با این اوصاف, این باید یک مسئله برای اکثر کاربران مطرح نیست. شما به ندرت, اگر تا به حال, حذف غرفه در تلویزیون سکته قلبی Q1 QLED. در حالی که یک دیوار کوه در جعبه گنجانده نشده است ، Xiaomi شما را با آن تنظیم می کند اگر شما نیاز به یک در هنگام نصب.

انتخاب پورت شگفت انگیزی خوب است بیش از حد. تلویزیون Mi Q1 QLED شامل سه پورت hdmi 2.1 با پشتیبانی eARC است. هیچ پشتیبانی نرخ تجدید متغیر وجود دارد ، اما این یک خانم بزرگ با توجه به نقطه قیمت نیست.

ورودی های اضافی شامل نوری ، دو پورت USB 2.0 ، یک پورت اترنت ، و همچنین یک جک صوتی است. در سمت بی سیم ، wi-fi ac و بلوتوث 5.0 ساخته شده است. توجه داشته باشید ، من تلویزیون را در فاصله قابل توجهی از روتر Wi-Fi من آزمایش کردم و هیچ مشکلی در پخش محتوای 4k در Netflix یا blu-Ray از nas من نداشتم.
نرم افزار تلویزیون Mi Q1 QLED مانند چیست؟

مانند گوشی های هوشمند ، ورود Xiaomi به بازار تلویزیون کمتر با سخت افزار و بیشتر با نرم افزار ارتباط دارد. Patchwall پوست نرم افزار شرکت است. آن را در بالای تلویزیون آندروید وانیل نشسته و ادغام با تقریبا تمام خدمات جریان پیشرو در هند.
"PatchWall ادغام خدمات جریان با تلویزیون سنتی بیش از حد هوا برای ایجاد یک خانه بدون درز برای توصیه های محتوا. "

این رویکرد یکپارچه است که با این نسخهها کار با هر دو جریان خدمات و تلویزیون های ماهواره ای سنتی ارائه می دهد یک سطح از توصیه های نادر است که برای دیدن. از ویژگی های مورد علاقه من از PatchWall به جستجو جهانی است. با 24 جریان خدمات پردازنده ، شما باید قادر به پیدا کردن دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید بدون توجه به جایی که آن جریان است.
چه آن را می خواهم به استفاده از تلویزیون سکته قلبی Q1 QLED?
کیفیت تصویر و ویژگی های

تلویزیون تنها به خوبی به عنوان پانل آن استفاده می کند, و تلویزیون سکته قلبی Q1 QLED این قاعده مستثنی است. همانگونه که از نام, تشویق برای خرید بیشتر در اینجا استفاده از یک صفحه نمایش QLED است. پانل های QLED که توسط سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرند و در گزینه های رقابت از optionseplus و TCL دیده می شوند ، از یک لایه نقطه کوانتومی بین پانل lcd و لایه های نور پس زمینه LED استفاده می کنند. این سطح کنتراست و روشنایی کلی را بهبود می بخشد.

برای آنچه که هزینه می کند ، Xiaomi کار قابل توجهی با تلویزیون MI Q1 QLED انجام داده است. پانل va 10 بیتی خروجی پر جنب و جوش را از جعبه ارائه می دهد. با این حال ، تنظیم پیش فرض دارای سطوح روشنایی است و سطح اشباع کمی بیش از حد بالا است. با این وجود ، که به راحتی از طریق 14 حالت کیفیت تصویر مختلف در ارائه اصلاح شده است.
"Mi Q1 QLED تلویزیون ارائه می دهد boatload از گزینه های سفارشی سازی به شماره گیری در کیفیت تصویر فقط به عنوان شما آن را می خواهم. "

در واقع ، حیرت انگیز است که سطح کنترل Xiaomi بیش از کیفیت تصویر ارائه می دهد. هنگامی که کالیبره, من قادر به گرفتن یک تصویر منطقی دقیق بود.

MEMC یا صاف کردن حرکت به طور فزاینده ای رایج شده است تا فیلم ها صاف تر شوند. با این حال ، این اثر جانبی تاسف دادن یک نگاه اپرا مانند صابون به محتوای سینمایی است. تلویزیون Mi Q1 QLED کنترل دانه ای را در اینجا ارائه می دهد ، با سه سطح صاف و توانایی آن را به طور کامل خاموش کنید. حالا که تلویزیون ارائه می دهد دسترسی سریع به پروفایل های تصویر ، آن را نیز محکم بستن به تلنگر حرکت صاف در هنگام تماشای ورزش و آن را خاموش زمانی که نه است.

با پشتیبانی از Dolby Vision و hdr 10 ، محتوای تولید شده به نظر می رسد ستاره ای در تلویزیون است. جریان یک قسمت از بذله ملکه در دالبی چشم انداز درمان بود. تلویزیون Mi Q1 QLED یکی از بهترین تجربه های مشاهده در محدوده قیمت خود را ارائه می دهد.

اگر شما به دنبال انتخاب کنید تا به تلویزیون برای بازی نسل بعدی, نرخ تجدید 60Hz قدرت و عدم نرخ تجدید متغیر (vrr) پشتیبانی ممکن است یک بد شانسی. با این حال ، تلویزیون شیائومی حالت بازی اختصاص داده شده به ارمغان می آورد تاخیر ورودی. بازی کتک کاری در گوشهای انقباض مانند مبارزه با تک خال در پلی استیشن من بسیار رضایت بخش بود.

این به این معنا نیست که کیفیت تصویر کامل است. تلویزیون سکته قلبی Q1 QLED از نور پس زمینه خفیف متناقض است که در صحنه های خاکستری آشکار می شود رنج می برد. علاوه بر این ، زاویه دید چیزی به دلخواه را ترک کنید. یک تغییر بسیار واضح در تولید مثل رنگ وجود دارد که هر چیزی اما سر در مشاهده. در نهایت ، روشنایی اوج می تواند کمی بالاتر برای کاهش صفحه نمایش بسیار بازتابنده است.
صدا

سوئیچینگ را به صوتی ، سکته قلبی Q1 QLED خروجی تلویزیون 30W با تقسیم بین چهار رانندگان کامل برد و دو تویتر. آنها صدا خوب, و بیش از کافی برای تماشای فیلم های گاه به گاه. ترکیبی از رانندگان تمرکز بر وضوح, با خواننده برش از طریق وسط با صدای بلند و روشن. ابعاد ضخیم تر از تلویزیون استطاعت کمی بیشتر کم پایان, اما در انتظار اتاق تکان دادن باس رفتن نیست.

تلویزیون Mi Q1 QLED برای تماشای اتاق خواب رضایت بخش است. با این حال ، پشتیبانی از کانال بازگشت صوتی بیش از HDMI بدان معنی است که اگر شما یک دالبی ضبط اتمسفر صوتی به سیستم سینمای خانگی اختصاص داده شده رله می تواند.
از راه دور تلویزیون Mi Q1 QLED مانند چیست؟

از راه دور همراه با تلویزیون Mi Q1 QLED برای هر کسی که قبلا از جعبه mi TV یا mi streaming استفاده کرده است آشنا خواهد بود. این چیزی که بیشتر به خوبی ساخته شده است, اما آن را تا تمام قابلیت های شما می توانید برای امید.

علاوه بر پد جهت ، دکمه power و کلید Google Assistant ، شما همچنین کلید های میانبر برای Netflix ، آمازون نخست ، و همچنین دکمه های Patchwall و رابط پیش فرض Android TV را پیدا خواهید کرد.

علاوه بر این تازه یک میانبر برای قطع تلویزیون با دوبار ضربه زدن دکمه حجم است. در حالی که آن را به خوبی کار می کند در تئوری, من پیدا کردم خودم به طور تصادفی ساکت کردن تلویزیون در حالی که تلاش برای کاهش حجم.

از سوی دیگر ، دسترسی سریع به تنظیمات با فشار دادن دکمه Mi علاوه بر این بسیار خوش آمدید. در نهایت ، تلویزیون را می توان به یک حالت کم قدرت به جای یک تعطیل کامل قرار. این اجازه می دهد تا شما را به آن را از خواب بیدار در حدود 5 ثانیه بیش از 30 به علاوه که معمولا طول می کشد برای تلویزیون آندروید به راه اندازی.
آیا سکته قلبی Q1 QLED تلویزیون ارزش زیادی برای پول?

از Xiaomi ، جای تعجب نیست که تلویزیون MI Q1 QLED ارزش فوق العاده ای ارائه می دهد. این یکی از پانل های QLED مقرون به صرفه ترین موجود در هند است, و آن را کاهش چند گوشه برای رسیدن به آنجا.
Mi QLED تلویزیون 4K patchwall انتخاب محتوا
Xiaomi MI TV Q1 QLED 4K 55-اینچ

سل چهارم از تلویزیون‌های شیائومی با رام بین المللی و پنل‌هایی در سه اندازه 43، 55 و 65 اینچ، برای عرضه به کشورهای بسیاری در سراسر دنیا تولید می‌شوند. این برند مشهور، iدر ایران نیز شاهد آمار بالای خرید، از جانب کاربران بوده است. تلویزیون‌های شیائومی (Xiaomi TV) به جز مدل‌های بین الملل Mi TV 4S global تولید و ارائه مدل‌هایی با رام چینی را هم به کارنامه تولیدات خود افزوده‌اند که این نوع از تلویزیون ها، در ایران کمتر شناخته شده اند.

امتیاز برجسته تلویزیون‌های بین المللی شیائومی Mi TV 4S Global برخورداری از سیستم عامل است. امتیاز دیگر این تلویزیون‌های بین المللی مجهز بودن به گیرنده‌های کامل داخلی و خارجی می‌باشد.


XIAOMI MI TV Q1 QLED 4K 55-inch بار دیگر تلاش می کند تا چشم انداز تلویزیونی در هند را با معرفی پانل های QLED با کیفیت بالا مقرون به صرفه به موفقیت بزرگ تبدیل کند. <br /> پانل به نظر می رسد بزرگ و ارائه می دهد ارزش می افزاید: مانند پشتیبانی دالبی چشم انداز. در همین حال رابط نرم افزار PatchWall ارائه می دهد فعل و انفعال عالی بین سخت افزار و نرم افزار برای ارائه تمایز معنی دار. اگر شما به دنبال برای خرید یک تلویزیون هوشمند مقرون به صرفه جدید, سکته قلبی تلویزیون Q1 QLED 4K 55 اینچی یک شرط بندی امن است.
ذخیره Rs5 ، 000.00

جایگزین شامل وان پلاس تلویزیون, است که در روپیه قیمت. 62,990. بسیاری از قابلیت های مشابه البته با تلویزیون ایستاده بودن لوازم جانبی اضافی برای برخی از دلیل عجیب و غریب است.

سپس TCL C715 وجود دارد که همانند Xiaomi قیمت دارد و یکی دیگر از گزینه های جامد است. با این حال ، زیرساخت های پشتیبانی بهتر برای محصولات Xiaomi ممکن است برای برخی از خریداران راحت تر باشد. علاوه بر این ، PatchWall افزودنی ارزش قابل توجهی در ادغام نرم افزار آن است.

هندزفری شیائومی

قیمتی که برای هندزفری بلوتوث Redmi Airdost از سوی شرکت تعیین شده در قیاس با دیگر تولیدات هم تراز خودش، واقعا رقابتی لحاظ شده است، این موضوع تولید نام برده را، به طرز معجزه آسایی به یکی از پرفروش‌ترین و مجذوب‌ترین گزینه‌های خرید پیش روی متقاضیان، تبدیل می‌کند. اگر قصد خرید این هندزفری را دارید قیمت این محصول را در سایت جستجو کنید تا از قیمت اقتصادی آن هاج و واج بمانید.

سرانجام, اگر شما مایل به صرف دیگران بزرگ هستند, شکی نیست که گزینه های QLED سامسونگ مانند سریف ارائه یک پانل بهتر با حق بیمه معادل متصل به آن وجود دارد. سریف است که در روپیه قیمت. 94,990.
آنچه من در مورد تلویزیون Xiaomi Mi Q1 QLED دوست دارم

کیفیت تصویر. Xiaomi پانل های QLED را با Q1 مقرون به صرفه می کند و هنگامی که کالیبراسیون می شود ، کیفیت تصویر برخی از بهترین ها را می توانید برای قیمت دریافت کنید.
پشتیبانی کدک. Xiaomi Mi Q1 QLED dolby Vision و پشتیبانی از تمام کدک های اصلی را به یک نقطه قیمت کاملا جدید به ارمغان می آورد.

https://www.nshgm1.ir