یکی از رایج ترین عواقب ناشی از اضطراب و افسردگی و بی خوابی به خصوص در حال حاضر قرنطینه و قرنطینه در خانه آن است که بسیار ممکن است که با توجه به اخبار منفی یا ضد و نقیض رسانه های زرد و مجازی رنج می برند از این حالات ما هستند.

مشکل این است که ما نیاز به مطالعه برای اولین بار است که به مصرف داروهای خواب شاید برخی از ما برای از بین بردن مشکلات خواب با این داروهای مسکن و حتی در حالی که این داروها در حال خواب در یک ریتم شبانه روزی ما را باز به عقب و موقت عمل می کنند. قرص های خواب آور تنها مصنوعی ریتم شبانه روزی خواب تاثیر می گذارد.

این روزها ما در حالت خواب مختل می شود ما در خانه بماند و مخابراتی و افزایش اضطراب و یا به هر دلیل دیگر و ما نمی بازگشت به حالت اول تا زمانی که ما ایجاد یک جایگزین حالت.

در اینجا برخی از استراتژی برای مبارزه با بی خوابی:

- زمان و نظم خواب خود را مشخص کنید: سعی کنید زندگی خود را مدیریت کنید تا همیشه در یک زمان خاص بخوابید و بیدار شوید. این کار را حتی زمانی که شما خسته هستند و یا زمانی که شما احساس خستگی نمی.

- اجتناب از چرت زدن در طول روز: شما ممکن است احساس خوبی در طول روز مست و آن را به شما خوشحال می کند ، اما آن را تغییر ریتم شبانه روزی خود را. شما نیاز به برخی از زمان به خواب رفتن و از خواب بیدار. بنابراین یک چرت زدنways را.

* فقط به رختخواب بروید زمانی که شما به خواب رفتن: گاهی اوقات بی خوابی با هیجان بیش از حد قبل از رفتن به رختخواب ایجاد می شود. اکثر مردم, زمانی که آنها می خواهند به مطالعه, تماشای تلویزیون, صحبت در تلفن, و حتی زمانی که آنها غمگین هستند, رفتن به رختخواب. تحصیل در یک اتاق دیگر و یا صحبت در تلفن. دوستان خود را به تماس با شما از یک زمان خاص تا یک بعدی بگویید.

در مورد خودتان در رختخواب نگران نباشید: اجتناب از بحث و انجام مشق شب دشوار قبل از رفتن به رختخواب. شما نمی خواهد هیجان زده فیزیولوژیکی. به طور کامل استراحت قبل از رفتن به رختخواب. شرکت در فعالیت های آرامش بخش و یا ساده است. قبل از رفتن به رختخواب ورزش نکنید.

"نگرانی" و "بازتاب در فعالیت های فردا" قبل یا بعد از به تعویق انداختن زمان خواب, دیدن: بی خوابی بیشتر به دلیل فعالیت ذهنی بالا . شما فکر می کنم بسیاری قبل از رفتن به رختخواب ، و این است که بسیار منحرف به ذهن شما. شما لازم نیست که به افکار خود را حفر کردن. حداقل سه ساعت قبل از رفتن به رختخواب, در افکار نگران کننده درگیر نیست. شما باید سه ساعت قبل از خواب, برای مشکلات خود, یادداشت ها را ببینید: مراحل مفید است که شما می توانید به دنبال, ثبت نام, و غیره. یک لیست از چیزهایی است که فردا و یا هفته آینده و آنها را برنامه ریزی شده برخی از محدودیت ها و برخی از عدم اطمینان قابل قبول است اگر دروغ گفتن در تخت ما چیزی را به منظور جلب و نگرانی در مورد چیزی شما وجود دارد ترک این مشکلات را یادداشت و فردا صبح آن را خواهد پرداخت. شما لازم نیست به آنها پاسخ در حال حاضر.

- تخلیه احساسات خود را: گاهی اوقات بی خوابی نتیجه تعامل با احساسات و احساسات آزاد است. این بسیار مفید خواهد بود به نظر زمانی که آن را به حل هیجان به نام "زمان هیجان" چند ساعت قبل از خواب می آید . به عنوان مثال ، "وقتی محمود این را گفت ، من خیلی ناراحت و عصبانی بودم" یا " بعد از ناهار با علی ، بسیار غمگین بودم."سعی کنید احساسات خود را تا حد امکان جشن بگیرید ، آنها را درک کنید و به آنها مهربان باشید.

- کاهش یا حذف مصرف نوشیدنی های خاص و مواد غذایی در شب: گاهی اوقات مکرر بازدیدکننده داشته است به توالت برای اجابت مزاج مختل خواب. معمولا اجتناب از مایعات, غذاهای کافئین دار, سنگین, غذاهای چرب و شیرین در طول ناهار. در صورت لزوم ، با یک متخصص تغذیه مشورت کنید تا یک رژیم غذایی خوب به شما بدهد.

اگر شما در رختخواب خواب نیست: اگر شما در رختخواب برای بیش از 15 دقیقه و خواب نیست, بلند شدن و رفتن به یک اتاق دیگر. افکار منفی خود را بنویسید و آنها را به چالش. برخی از افکار منفی خود ناشی از مشترک عبارتند از: من خواب نیست و در همه. اگر من به اندازه کافی خواب نیست, من قادر نخواهد بود به خوبی کار. باید یکم بخوابم اگه نخوابم ، مریض میشم. به احتمال زیاد ، عواقب ناشی از این خواب کافی ، احساس خستگی و تحریک پذیری است. اگر چه این باعث مشکلات, آنها فاجعه بار نیست.

9-سعی نکنید به خواب رفتن: تنها باعث می شود شما بیشتر ناراحت و بنابراین شما احساس می کنید بیشتر اضطراب و افسرده. بهتر است برای رفتن به رختخواب هر بار که شما خواب. این ممکن است به نظر می رسد متناقض اما اگر شما می خواهید برای به خواب رفتن را امتحان کنید شما می توانید به خودتان بگویید: "به جای تلاش برای به خواب رفتن من تمرکز بر آرامش بدن من."

- افکار ، اضطراب و افسردگی توسط خالق خود را تکرار: در آگاهی شما قدم به عقب کمی ، و به عنوان یک تماشاگر ، و غیره، در حال حاضر این افکار را در ذهن خود تماشا کنید ، و آنها صدها بار در ذهن شما تکرار می شود ، به آرامی. تصور کنید که شما دیوانه هستند و تکرار این افکار در همه زمان ها. سعی کنید به آرامش ، فقط افکار خود را دنبال کنید و با آرامش با آنها بروید.

رفتارهای ایمنی بخش برای از بین بردن مال شما: برای مقابله با اضطراب ناشی از بی خوابی شما باید رفتار superstitiously به طوری که همسالان خود ساعت چک اغلب. ترسو. اقامت هنوز هم در تخت خواب و تکرار عبارات مانند "نگران نباشید" شما دست بالا گرفتن افکار است که شما را شناسایی کرده و از انجام آنها امتناع ببینید. به عنوان مثال ، ساعت را از تخت خود دور نگه دارید یا افکار را که به سر شما می آیند کنترل نکنید و فقط یک ناظر باشید.

- افکار منفی خود را به چالش بکشید: کل فرایند خواب تحت تاثیر طیف گسترده ای از افکار منفی مرتبط با بی خوابی است. این افکار باعث بی خوابی شما. اگر شما شک صحت آنها, آنها باعث نگرانی شما کمتر.

در زیر برخی از افکار رایج در مورد خودآگاهی افرادی که با بی خوابی مشکل دارند ، و همچنین پاسخ منطقی به هر یک از آنها:

فکر منفی: اگر من در حال حاضر به خواب رفتن نیست ، من نمی خواهد هر چیزی را فردا انجام دهد.

پاسخ منطقی این است: در حقیقت ، قبل از آن ، بدون خواب کافی ، هیچ اجباری برای انجام وظایف روزانه شما وجود نداشت. شما احساس کمی خسته به شما باعث ناراحتی و اضطراب ، اما پایان جهان نمی خواهد آمد.

فکر منفی: این نوع بی خوابی غیر معمول است ، به این معنی است که من مشکلات دارم.

منطقی پاسخ این است که عدم امکان بی خوابی یک مشکل بسیار شایع است که تقریبا همه مردم و هر کس مثل شما فکر نمی کند