پیش از تماس لبنیات یا غذای چرب نخورید.

 با صدای رسا سخن بگویید ؛ صدای شما باید به خوبی رسا و مطابقت با شخصیت شما باشد. اگر شما  در یک جای بسته بر روی گوشی شما ، یا چشم خواب آلود ، و یا ذهنتان  مشغول بدبختی های زندگی خود باشد زمان مناسبی برای تماس نیست از آنجا که هدف شما شکست خواهد خورد. اگر شما در خلق و خوی به صحبت نمی, صحبت کردن با گوشی خود, آماده می شود. این کمک می کند تا برای افزایش غلظت, تفکر و انرژی. اگر شما می ترسند به تماس, مطمئن شوید که به صحبت کردن با چند تلفن اول خود را همراه با یک مدیر فروش و یا یک شریک که به زبان صحبت می کند. از آنها بخواهید به نشستن در کنار شما و ارسال اعتراض خود را. سپس نقاط ضعف و نقاط قوت خود را با آنها تمرین. شما همچنین می توانید دانش خود را برای پاسخ به سوالات مشتری استفاده کنید. *

زمان معرفی کردن خود

پس از سلام خودتان را بلافاصله پس از تبریک معرفی نکنید.عجله نکن اجازه دهید مخاطبان تماس تلفنی خود را دنبال. به عنوان مثال ، چنین گفت و گو: "سلام . عصر بخیر آقای فلنی" این جایی است که مخاطبان خود را متراکم و واکنش نشان می دهد بیشتر با احتیاط: "برو جلو." در حال حاضر زمان برای معرفی خود است. کارت خوب بود به یاد داشته باشید که مجموعه خود را دارای پتانسیل برای افزایش. بنابراین در هر صورت ، شما در یک مجموعه بازاریابی بزرگ هستید. از این رو, صحبت با اقتدار.

* آگاه باشید و با انسانیت پاسخ دهید

خدمات یا محصولات شما ممکن است برای مخاطبان شما بی فایده باشد ، اما مطمئنا کسی در نزدیکی شما وجود دارد که به شما نیاز دارد. بنابراین ، هنگامی که شما متوجه است که شخص شما می خواهید برای خرید, شما نمی خواهد که, با اکراه به او پاسخ. سعی کنید برای پاسخ به سوالات خود را با توجه به بزرگ به منظور پیدا کردن یک جای خوب در ذهن خود. کمک به او در رسیدن به هدف خود ، حتی اگر او به شما نیاز ندارد. به این ترتیب شما ثبت نام نام تجاری شخصی خود را در ذهن مخاطبان خود را ! * به طور فعال گوش دهید شما باید یک شنونده خوب. مخاطبان خود را با صحبت کردن به سرعت قطع نکنید. "نه" در وسط مکالمه خود را می گویند نیست. اما کلماتی مانند " بله, این همه, البته...", استفاده از آن را به مخاطبان احساس می کنید که شما در حال شرکت در مکالمات خود را. او سوال در مورد کلمات خود را بپرسید. این را حس می کند به او. این مکالمات را بسیاری از مردم احساس خوبی. این باعث می شود شما را علاقه به صحبت کردن به شما و گوش دادن به کلمه خود را. علاوه بر این ، بسیاری از شنوندگان در مکالمات خود به سوالات خود پاسخ می دهند. بهتر است به دردسر و اجازه دهید آنها را به پایان برساند. *

پاسخ های مفصل و کامل و دقیق باشند

یک کلمه پاسخ ندهید در هیچ کجای, در هر صورت, و هرگز با یک کلمه به مشتری بالقوه خود را پاسخ, حتی اگر شما او را با خدمات مورد نظر را فراهم نمی کند. "نه ، این طوری نیست ... نیازی نیست... این عبارت " سم " است.از آنجا که شما می توانید این اشتباه را به آن هدیه ای برای حریف خود را استفاده کنید. جایگزین در نظر بگیرید. استفاده از این پیشنهاد: "من این سرویس در حال حاضر ندارد, اما من می توانم به شما اجازه آن را جایگزین, که همچنین دارای مزایای...!" * لبخند مسری است صدا, یکی از کانال های ارتباطی قدرتمند ترین است که قادر به انتقال احساسات به یک فرد از مخاطبان. لبخند واقعی. ایجاد انرژی مثبت در خود به طوری که شما می توانید آن را انتقال. لبخند زیبا آن را می کند.

* تمرکز در پاسخگویی و شنیدن نظرات و باط خوردها

به دیوارها نگاه نکن هنگامی که شما در حال صحبت کردن در لیست محصولات و یا خدمات همراه با توابع خود را در بخش تماس با ما جزئیات باید درست در مقابل چشمان خود را در طول دوره آموزش آنها باید در زمان مناسب ارائه مناسب تر است برای مخاطبان دهید. Zaslep به کور دیوار, در Facebook نگاه کنید و... تو به من کمک نمیکنی که بفروشمت *

شکیبایی و بردباری در رابطه با مشتریان

بحث نکنید تو زنگ نزدی که بجنگی. بنابراین ، اگر مخاطبان شما از شما یا سازمان شما انتقاد کنند ، به انتقاد خود با دقت گوش دهید ، از آنها بپرسید: "چگونه به این نتیجه رسیدید ؟ ". از او بخواهید به شما ارائه بهترین پیشنهاد. او را در این راه علاقه مند کنید و او را در مورد ویژگی های منحصر به فرد سازمان خود بگویید. اختلافات هیچ عواقب, به جز به "محافظت" مخاطبان خود. این یک بازی شطرنج که در آن اگر شما عاطفی کلیک کنید ، شما را از بازی است. با کمک یک برنامه مدون, قرار دادن مخاطبان در دام دانش خود را. *

سادگی و صمیمیت

ساده باشد آزادانه و به سادگی صحبت می کنند. شما لازم نیست به استفاده از کلمات خارجی و عبارات بارها و بارها. کافی است که مخاطبان شما یک کلمه از شرایط و کلمات شما را متوجه نشوند. در هر دو صورت ذهن خود را به شدت درگیر خواهد شد, و یا شما را به گفتگو قطع, که به اختلاف در کلام شما منجر خواهد شد. از این رو, صحبت کردن با مخاطب خود را آزادانه و به طور واضح. * صحبت در سبک کلمه خود را با توجه به کابل های مخابراتی شکل برداشت اول از مخاطبان در مورد شخصیت شما و سازمان شما. شیک صحبت کردن ، مانند شیک پوش ، تاثیر قابل توجهی در نفوذ عبارات خود را در ذهن مخاطب است. حذف سر و صدا از کلمه خود را. "یک چیز, یک چیز, یک چیز, و غیره ."سر و صدا کلمه شما است . تکه های غیر معمول از کلمات و استفاده از یک فرهنگ لغت بسیار عامیانه نیز مکالمه شما آسیب برساند. اجازه دهید مخاطبان کت و شلوار خود را ببینید و کراوات پشت تلفن. * تحسین آن تعریف آن و سازمان آن. در صورتی که یک وب سایت وجود دارد, وب سایت خود را قبل از تماس و علامت نقاط مثبت آن به طوری که شما می توانید کار خود را تعیین. حتی در مواردی که آنها نیز در مورد محصولات خود" در چشم خریدار " سوال می کنند. این را می دهد لذت او و کمک می کند تا نگهبان آماده او را به آرامی عقب نشینی و لاغر نسبت به شما. *

تسلط بر دانش بازاریابی برای راهنمایی بهتر

یک پاسخ سریع قبل از اینکه شما یک شماره تماس ، یک لیست از سوالات ممکن است خود را و پاسخ به آنها ، تا زمانی که او این سوال را ذکر نمی کند ، شما به سرعت می توانید پاسخ به سوال خود را به من بدهید. البته, اگر شما پاسخ به این سوال مطمئن شوید که, از او بخواهید برای پاسخ به این سوال در تماس بعدی. به این ترتیب, شما بهانه ای برای اتصال مجدد دارند, و شما قادر خواهید بود به صحبت کردن با او در اغلب موارد خواهد بود. هرگز آن را در حالت آماده به کار برای پاسخ به یک سوال مخاطب و یا به هر دلیلی دیگر قرار داده است. * برای تماس لحیم کاری بعدی ، برنامه در پایان گفتگو, شما برنامه ریزی جلسه بعدی. به هدف بگویید که تماس می گیرید. پس دیر نکنید که او را بخوانید. از آنجا که او ممکن است فراموش کرده ام و یا نمی خواهید به او پاسخ.... سپس شما باید خودتان با او تماس بگیرید و خودتان را در موقعیت ضعیف پیدا خواهید کرد. بنابراین بهتر است از این لحظه منفی جلوگیری شود. در مقالات زیر, ما به شما بیشتر در مورد چگونگی به مخاطبان در مورد خدمات و یا محصولات خود را بگویید و چگونه ویژگی های یک محصول میتواند فروش را بالا ببرد ؛ هرچه شناخت مشتری از محصول بالاتر باشد احتمال خرید بالاتر می رود.

 

منبع:

جذب مارکتینگ