هر فرد ، بسته به ژنتیک و تغذیه در رحم و در دوران کودکی ، می تواند چربی را به یک سطح معینی تجمع دهد و از چاقی رنج ببرد.آیا تا کنون فکر که چرا برخی از مردم با پرخوری و سبک زندگی بیحرکت چاق هستند ، در حالی که دیگران به دست آوردن وزن اضافی با مقدار کمی از مواد غذایی خوراکی؟

شاید تب کاهش وزن بیش از حد معمول این روزها تبدیل شده است ، اما ما باید از دست دادن وزن ، که در آرزوی چند کیلوگرم اضافه وزن را نادیده بگیرد.

کارشناسان می گویند که چاقی یکی از مشکلات جامعه مدرن است ، اما همچنین برخی از افرادی که از مشکلات شدید کاهش وزن رنج می برند وجود دارد. همان چیزی که چاقی باعث می شود بسیاری از مشکلات, اراده, و غیره. کاهش وزن و کمبود وزن نیز خطرناک است چرا که این یک ضعف سیستم ایمنی پوکی استخوان, کاهش سطح انرژی بدن و ضعف و خستگی و کم خونی و غیره. مشکلات, زنان, اختلالات قاعدگی, و غیره... دنبال, اما اگر آن را از دست دادن وزن است, و غیره. بیش از حد چیزی است که یک فرد مشکلات ناشی از این واقعیت است که " نه " نیست, و غیره. علت مشکل نیست. از سوی دیگر زنان اضافه وزن بیگانه هستند و حتی چند ماه پس از زایمان رسیدن به اندازه قبل از بارداری. یک دلیل خاص برای این وجود دارد? چرا برخی از افراد چاقی ندارند ؟

به طور کلی ، بسیاری از شاخص ها برای تعیین کاهش وزن مردم استفاده می شود ، اما شاخص BMI یکی از معتبر ترین است. اگر شاخص توده بدنی یا توده بدنی با تقسیم وزن به کیلوگرم با متر ارتفاع زیر 18.5 بدست آید ، فرد کم وزن است و باید این کاهش وزن را به عنوان یک بیماری در نظر بگیرد و در مورد درمان فکر کند. در حال حاضر سوال این است که چرا برخی از افراد بدون توجه به آنچه که می خورند چاق نیستند؟

ژنتیک هوشمند

دکتر علی اکبر رمضانی متخصص تغذیه می گوید: بسیاری از کاهش وزن به علت جنبه های ژنتیکی و ژنتیکی است و از لحاظ یک فرد نازک که مستعد چاقی نیست. برای مردم, و به همین دلیل آنها نمی تواند مطمئن باشد اگر آنها در حال به دست آوردن وزن, آنها فقط کمک به ورزش های ویژه و ... برای مثال آنها عضله و حالت نیمه خواب anally (تناسب اندام), پیدا کردن یک رژیم کاهش وزن و استخوان آفریده می شود پس از یک در حالی که فقط یک ماهی نیم کیلو از وزن آن اضافه کنید. البته فراموش نکنید که نیم کیلوگرم افزایش وزن در یک ماه یک گزینه بسیار ایده آل برای یک فرد نازک است. به عبارت دیگر ، شاید برای کسانی که چاق هستند ، کاهش وزن نیم کیلوگرم کوچک است ، اما این به نازک اعمال نمی شود.

کاهش وزن از استرس

به گفته دکتر رمضانی و همکاران.، مهم ترین عامل در از دست دادن وزن گرفتن کالری کافی از مواد غذایی روزانه ، اما عوامل دیگر باعث این مشکل. به عنوان مثال ، استرس و مشکلات روانی همچنین می تواند اشتها را کاهش دهد ، مصرف غذا را کاهش دهد و بنابراین وزن کم می کند. البته این یک تصویر از ماجرا هم صادق است و گاهی اوقات افراد مبتلا به استرس پرخوری به دلیل محیط و در طول زمان وجود خواهد داشت یک همبستگی اما به عنوان یک قاعده وجود دارد که ارتباط بین استرس و کاهش اشتها.

بیماری ها و کاهش وزن

گروهی از بیماری ها مانند پرکاری تیروئید ، غده تیروئید ، میزان متابولیسم افزایش می یابد و این وزن آن را کاهش می دهد. با وجود این واقعیت است که کسی به من کمک می کند تا با درمان این مشکل افزایش وزن و طبیعی آن وزن و حتی گاهی اوقات من باید برای نظارت بر بروز اضافه وزن دارند. یک گروه از انگل ها همچنین متابولیسم را افزایش می دهد و باعث کاهش وزن می شود. بنابراین ، آزمایش های پزشکی می تواند تعیین کند که آیا کاهش وزن فرد ناشی از یک بیماری خاص است یا نه.

درمان برای کاهش وزن

اولین گام که افراد نازک و البته کاستی ها باید انجام دهند این است که با یک متخصص گوارش مشورت کنید تا متوجه شوید که چرا آنها سرکوبگر هستند. در برخی موارد ، مشکلات گوارشی و اختلال در هضم و جذب مواد غذایی باعث اشتها بیشتر فرد می شود. اگر دلیل اشتها فیزیولوژیکی نباشد ، می توان آنها را با کمک اقدامات وزن کرد.

به عنوان مثال نوشیدن یک تا سه لیوان آب در طول روز را تجربه زیادی اشتها نوشیدن هر لیوان حدود 130 تا 160 کالری است. از سوی دیگر آب میوه ها علاوه بر افزایش اشتها به ما ارائه با ویتامین های لازم و همچنین بهبود سوخت و ساز و جذب مقدار کالری مورد نیاز بدن به حداکثر میزان ممکن است. به همین دلیل توصیه می شود یک لیوان آب طبیعی در صبحانه بخورید.

از سوی دیگر ، انجام تمرینات ورزشی اشتها را افزایش می دهد و بافت عضلانی را ایجاد می کند ، به این معنی که وزن را با چند کیلوگرم افزایش می دهد. البته ، در چند هفته اول ، تغییر وزن ممکن است در حد نیم کیلوگرم باشد ، اما فرد باید برای ادامه تمرین خسته شود. صبور باشید و در نهایت رسیدن به وزن ایده آل اما انتظارات در حال تغییر هستند و انتظارات غیر واقعی (به عنوان مثال هشت کیلوگرم وزن) برای افراد مبتلا به لاغری مفرط و غیره.، آنها همیشه در حد مطلوب باقی خواهند ماند.

در همان زمان برای جبران کمبود وزن شما نیاز به عبور مناسب وزن اضافه کردن و نه از طریق خوردن شکلات و کیک و شیرینی و محصولات حاوی چربی های اشباع شده و طیف گسترده ای از نوشیدنی زیرا این کار باعث افزایش توده عضلانی بدن نه توده عضلانی اما مصرف مواد غذایی مانند ماکارونی و سیب زمینی در وعده های اصلی در روند از دست دادن وزن بسیار موثر است.

این بسیار دشوار است برای آماده سازی شیرینی نیست!

به گفته دکتر رمضانی مختلف شیرینی و بستنی و کیک و شکلات به خصوص بستنی با مینا و همچنین به عنوان یک تمایل برای کرم کاکائو و شیرینی در گروه مررترینووراییها اما اینها مردم سوریه که می خواهند به از دست دادن وزن می خواهید برای اضافه کردن چند کیلوگرم از وزن برای آنها. آن است که توصیه نمی شود زیرا این میانوعدهها حاوی سطوح بالایی از قند و در نتیجه کالری آنها به طور مداوم آنها را در کوتاه ترین زمان ممکن است دچار افزایش چربی و قند خون. از این رو, اگر شما قصد به دست آوردن وزن, تبدیل به تنقلات سالم به جای, مانند میوه ها, تاریخ و دانه.