چگونه موهای ما را شانه کنیم ؟

حالا که شما برس سمت راست را انتخاب کرده اند ، این امر می تواند خوب به این نکته اشاره چند نکته مهم در مورد چگونگی شانه موهای خود را.

نکته اصلی که شما باید با توجه به پرداخت این است که مراقبت از موهای خود را. پوسته اطراف هر مو رو به پایین رشد می کند. هنگام خشک کردن موهای خود را با یک حوله یا شانه و یک سشوار ، همیشه سمت ریشه را به نوک مو با دست خود حرکت دهید تا موها شکسته نشوند.

همانطور که در بالا ذکر شد ، استفاده از برس مناسب برای هر کار. برای صاف کردن مو با یک برس گرد و ضخیم ، حلقه و شرایط یک برس نازک دور ، و همچنین استفاده از یک برس مسطح برای صاف کردن و به طور مداوم سطح مو را هموار کنید.

استفاده از کرم های تهویه مو یا شامپو پس از حمام کردن مو را نرم می کند و شانه را تسهیل می کند.

شانه موهای خود را قبل از شامپو به طوری که آن را به خوبی از هم جدا.

هنگامی که مو مرطوب است ، شکننده تر است ، بنابراین شما باید از خشک کردن مو با حوله ، شانه کردن و کشیدن سخت برس خودداری کنید.

تمیز کردن باید دو بار در روز (صبح و عصر ) و هر بار برای حداقل یک دقیقه انجام شود.

برای جدا کردن مو ، ابتدا شانه را در نقاط که گره های احتمالی وجود دارد قرار دهید و گره ها را باز کنید. موهای خود را کشش ندهید و به تدریج موهای خود را شانه کنید.

بهترین راه برای موهای خود را شانه به سر به طرف آن را از پشت گردن به طرف پیشانی خود را با قلم مو و سپس سر به بالای سر به ادامه این کار و در نهایت با قلم مو از پیشانی به پشت کار به پایان دهید.

اگر موهای خود را بشویید ، صبر کنید تا 80 ٪ از موهای شما خشک شود و سپس آن را شانه کنید.

استفاده از شامپو به طور منظم و با توجه به نوع مو خود را.

توصیه می شود از دو نوع شامپو به طور متناوب استفاده کنید.

اموزش مو

به قدرت فوم اعتماد نکنید ، فوم بیش از حد نمی تواند دلیل پاکیزگی و پاکیزگی مو باشد. اکثر شامپو نرم و فوم کمتر.

توصیه می شود موهای خود را دو بار در هفته با شامپو بشویید ، اما فقط برای کسانی که احساس نیاز به زندگی می کنند. انگشت شست هر روز با هم, خوب (البته, به شرطی که شامپو معمولی و ایده آل برای استفاده هستند).

دو بار شامپو در یک ردیف بی فایده است و همان چیزی که استو در واقع وابستگان شستن بار دوم به بیهوده حساس پوست سر را نیز می تواند ناشی از الاتریسیته در مو.

اگر شما می توانید شستشو را با آب سرد به پایان برسانید ، زیرا این عمل باعث می شود کراتین روی سطح بیرونی مو صاف شود. بنابراین ، موهای شما به لطف این عمل صاف ، روشن تر و درخشان تر می شوند.

سشوار دائما استفاده نکنید. گاهی اوقات اجازه دهید موهای خود را خشک در هوای آزاد.

آخرین نکته(که بسیار مهم است و اغلب فراموش شده است) این است که شانه را بشویید و آن را حداقل یک بار در هفته با صابون و آب بشویید.