بهترین خودروبر ایران کدام است؟

امروزه برخی از افراد به هر قیمتی می خواهند با رعایت قوانین و ورود به گیلان اقدام کنند ، لذا مشاهده می شود که صاحبان خودروهای سازگار با محیط زیست گران هستند و نه و غیره. اتومبیل با تریلر خود را معاف هستند ، گیلان و چراغ های خود را خاموش به استان تبدیل شده است.

حودروبر تهران

سید مهدی حسینی نیری در گفت و گو با روزنامه نگاران به حمل و نقل اتومبیل با پلاک هستند که بومی از استان توریستی نقطه گفت: "طی چند روز گذشته گزارش منتشر شده است که مسافر وسایل نقلیه به ویژه وسایل نقلیه withoutوودروسواران استان در حال تحویل به سایر حمل و نقل و به استان های شمالی.

حمل خودرو از تهران به گیلان

او خودروسواران که فاقد آرم و بارنامه او افزود: "همکاران ما در المدادوودرو اقدامات برای مشاهده تصاویر و فیلم های منتشر شده در این موضوع بودند اما متاسفانه برخی از theوودروسواران و تریلر خودرو به صورت زیرزمینی کار می کنند و theامدادوودرو نیست.

رئیس انجمن با اشاره به وجود سایت های خدماتی که غیر مجاز برای خودروها به ویژه برای حمل و نقل وسایل نقلیه ، ادامه: مردم با مراجعه به این سایت, سرویس, حمل و نقل, وسیله نقلیه از.

حسینی نیری بیان کرد که هر گونه ارتباط بین بهترین خودروبر ودروسواران غیر مجاز و کمک های اولیه خودرو بود تاکید کرد: نمایندگی مجاز و فروش از کمک های وسایل نقلیه در استان گیلان هماهنگ این در موارد تخلف از طریق سیستم قضایی و با همکاری پلیس راهور و ایران اقدامات برای شناسایی و مصادره نقض وسایل نقلیه.

او همچنین از مردم خواست تا چنین مواردی را به سرویس کمک خودرو یا پلیس راهنمایی و رانندگی گزارش دهند و افزود: شماره 1593 آماده دریافت پیام های محبوب بدون کد است.