خرید بهترین ساعتهای زنانه اصلی

همراه با ظاهر ، یکی از مهمترین معیارهای خرید ساعت ، نام تجاری سازنده آن است. در این رده از بهترین ساعتهای, نام مارک های سیکو, رولکس, فسیلی, کاسیو, دیزل و ون قابل مشاهده هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر, دیدن نمونه هایی از هر نام تجاری به شرح زیر است.

بهترین نام تجاری زنان و مردان ساعت 2018-2019:

در این بخش ما بهترین برندهای ساعت مچی مردان و زنان را در دنیا ارائه میدهیم. در ارتباط باشید برای کمک به شما بهترین ساعت در بازار را انتخاب کنید.

نام تجاری رولکس رولکس

رولکس یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولید کنندگان ساعت مچی در جهان است و برای اولین بار در انگلستان در ساخته شده بود 1905. ساعتهای این برند در طبقه بالا در یک قیمت است و آن را تقریبا غیر ممکن است برای خرید آنها برای عموم مردم اما ساعت از این برند توسط بی نهایت دقت و کیفیت تحویل. رولکس یکی از دقیق ترین و گرانترین برندهای ساعت مچی در ایران و جهان است. افرادی که بسیار علاقه مند به خرید ساعت مچی لوکس (لوکس) هستند ، بهتر است به مدل های مختلف این شرکت قدرتمند سوئیس نگاه کنید.

قیمت یک ساعت رولکس از حدود 5000 دلار و بالاتر شروع می شود.

قیمت مدل deepsea حدود 10,000 y است (در قیمت فعلی 133 میلیون y!)

سیکو برند

لیست عکس ساعت خارجی

سیکو یکی از فن آوری های کوارتز پیشرو در ژاپن است که طرفداران زیادی در ایران دارد. این نام تجاری نیز از لحاظ کارایی و زیبایی قوی تر است و ساعت مچی مردانه و زنانه آن محبوب ترین جلسات محسوب می شود. سیکو مدل های خود را از حدود 45 تا 2000 ارائه می دهد.

مدل سیکو SSB263P1 است 2 میلیون دلار آمریکا (همه قیمت ها 14,000 دلار آمریکا.)

نام تجاری فسیلی

فسیل یکی از مارک های طراحی معروف ترین در امریکا است. این شرکت توسط دو برادر که در ابتدا تنها در واردات و فروش ساعت در امریکا مشغول بودند تاسیس شد. در آینده ، با استفاده از بهترین طراحان جوان و خلاق ، نام تجاری دارای طیف گسترده ای از ساعت مچی است. تا آنجا که او موفق به کسب چندین جایزه در این زمینه و پیدا کردن بسیاری از طرفداران در میان هنرمندان و افراد مشهور. کسانی که به دنبال یک مدل ساعت برای بازیگران زن هستند ، بهتر است از وب سایت رسمی خود بازدید کنید و مدل های مختلف را ببینید.

قیمت مناسب این برند یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ساعت مچی در ایران می باشد.

محدوده قیمت از 3,30 به 5,500 متغیر است.

از مدل های فسیلی زن (AM4622) ، قیمت حدود 2.5 میلیون دلار آمریکا است

نام تجاری سوخت دیزل

ساعت مچی نام تجاری دیزل با شعار معروف "برای یک زندگی موفق" در رده بهترین ساعت مچی. دیزل یک نام تجاری ایتالیایی 41 ساله است ، محصولات این نام تجاری محبوب ترین در جلسات محسوب می شوند. محدوده قیمت ساعت مچی نام تجاری دیزل بسیار متنوع است و از 660 به 1000 دلار آمریکا متغیر است و به لطف این محدوده قیمت گسترده ، هر کس می تواند خریدار ساعت مچی جذاب این نام تجاری باشد.

این نام تجاری مخصوصا برای افرادی است که به دنبال ساعت مچی مردانه با قیمت مناسب هستند.

بهترین نام تجاری زنان و مردان ساعت 2016-2017:

علاوه بر ساعت های ارائه شده در لیست بهترین مارک های زیر ، آنها نیز به عنوان بهترین نام تجاری ساعت مچی مردان و زنان در 2016-2017 ارائه شده است.

یکی از این مارک ها ، یک نام تجاری شگفت انگیز ژاپنی ، یک مکان در لیست ، یک گالری، ساعت مچی برای مردان و زنان کشور ما،... سیکو شرکت از هسته مرکزی متشکل از همکاری های بین المللی groupaanniand و مرکز خود را مستقر در توکیو است. آغاز فعالیت این نام تجاری ژاپنی به 1918 می رسد. آنها شروع به تحقیق در مورد فن آوری های مختلف ساعت سازی از طرف موسسه تحقیقاتی Xochos کردند و به یکی از معتبرترین مارک های ساعت سازی در جهان تبدیل شده اند.

محدوده قیمت ساعتهای این نام تجاری تقریبا از 7 70 به 8 800 است.

برند امپریو آرمانی

امپریو آرمانی" امپریو آرمانی "یک زیر مجموعه از نام تجاری معروف ایتالیایی به نام "جورجیو آرمانی" یا, به اختصار, همان "آرمانی آرمانی". نام تجاری در سال 1975 توسط جورجیو آرمانی تاسیس شد. البته این نام تجاری نه تنها در زمینه ساعت کار می کند. جورجیو آرمانی در بسیاری از مناطق مد مانند کفش ، لباس ، جواهرات ، عینک ، ساعت و دکوراسیون داخلی خانه کار می کند.

نام تجاری آرمانی محصولات خود را تحت نام های مختلف و مارک های مختلف ارائه می دهد. محصولات این نام تجاری تمام سلیقه ها را پوشش می دهد و افراد با بودجه های مختلف می توانند برای خرید ساعت مچی زنانه کنند. محدوده قیمت از 100 به 2000 y در ساعت است.

این نام تجاری مخصوصا برای افرادی است که به دنبال ساعت مچی زنانه مارک اصلی با قیمت مناسب هستند.

نام تجاری تیسوت

پارچه ای که در ایران به عنوان تیسوت شناخته می شود ، یک برند لوکس دیده بان واقع در سوئیس است. نام تجاری Tissot در سال 1853 توسط چارلز-Felicien Tissot-Felicien Tissot و پسرش چارلز-امیل Tissot چارلز-امیل Tissot در Le Luquel-Lo-Locle ، سوئیس تاسیس شد. این شرکت در 150 کشور نمایندگی و در مجموع از 16000 خواص است که نشان دهنده مقیاس و مقیاس آن است. محدوده قیمت از 1 100 به 6 6000 متغیر است.