انواع کابل از نظر جنس

برای شروع ما به دنبال یک کابل شبکه هستیم که رایج ترین نوع کابل شبکه مناسب برای دوربین است. اگر از این نوع کابل استفاده می کنید به این نوع کابل نیاز خواهید داشت. اما اگر قصد دارید یک سیستم نظارت تصویری مشابه متصل به یک دوربین را اجرا کنید احتمالا از کابل های دیگر نیز استفاده خواهید کرد.

کابل شبکه شامل هشت سیم مسی عایق تقسیم به چهار گروه از دو و به اصطلاح جفت. در هر گروه, به منظور کاهش طول تداخل سیگنال, سیم در اطراف یکدیگر پیچیده. به همین دلیل است که به نام سیم پیچ خورده, کابل اتر, حتی سیم پیچ خورده.

 

کابل شبکه دوربین مناسب
 

اگر قصد دارید سیستم امنیتی دوربین تحت شبکه خود را اجرا کنید باید بتوانید این دوربین ها را روشن کنید و به شبکه وصل شوید. کابل شبکه یکی از مهمترین کابل های شبکه مناسب برای یک دوربین است که می تواند هر دو عملکرد را به طور همزمان انجام دهد.

تابع اصلی کابل های اتر این است که یک شی را به شبکه ای از اشیا متصل کند تا به عنوان یک کابل شبکه مشخص شود. بنابراین اولین و مهمترین چیز این است که این کابل ها دوربین های امنیتی تحت شبکه را به شبکه خانگی یا اداری شما متصل می کنند. از طریق اتصال به شبکه, شما می توانید دسترسی, مدیریت و نظارت بر دوربین های امنیتی.

اما کابل اتر به دلیل اینکه شبکه سیمی با عملکرد دوربین دوم مطابقت دارد این واقعیت نیز وجود دارد که اگر کلید از طریق کابل شبکه به پایه به منبع تغذیه منتقل شود شما اتر را دارید که می تواند دوربین امنیتی شما برای اتصال این دوربین ها باشد. بنابراین شما فقط نیاز به نگرانی در مورد کابل است که شما می توانید اتصال به دوربین های امنیتی و استفاده کنید.

کابل rg59

کابل شبکه مناسب برای دوربین های دیجیتال

اگر سیستم دوربینی که استفاده میکنید مشابه است اصلا نگران نباشید زیرا میتوانید از اتر استفاده کنید. با این همه نیازی به اتصال یک دوربین مشابه یا دوربین های نظارت با کیفیت بالا به شبکه نیست. این به اندازه کافی برای تبدیل اتصال شبکه ری 45 خود را به یک اتصال بی ان سی با یک کابل کروی-59 سیامی است.

چرا باید کابل شبکه به عنوان کابل شبکه مناسب برای دوربین های مدار بسته مشابه استفاده می شود? کافی است از مناطق ویدیویی برای اتصال کابل اتر به بی ان سی استفاده کنید و از این مزیت استفاده کنید. از جمله این مزایا می توان به نکات زیر اشاره کرد::

* کابل های اتر ارزان تر از انواع کابل های سیامی هستند

* کابل های اتریوم به شما امکان می دهند داده ها را در مسافت های طولانی انتقال دهید.

* برخی از خانه ها در حال حاضر کابل اتر است که صرفه جویی در وقت و انرژی برای تحویل و نصب کابل های جدید است.
 

شما احتمالا دیده می شود گربه کلمه, که به نظر می رسد بر روی کابل از اتر, بعدی که تعداد است. این برچسب نشان دهنده دسته و گروهی است که پخش به عنوان یک کابل خاص در این دسته قرار می گیرد.

کابل شبکه, از شبکه کابلی, دوربین های امنیتی مربوطه در دسته بندی ها و گروه ها دارای انواع مختلفی هستند, بنابراین برچسب اطلاعات در مورد نحوه ساخت یک کابل, مقدار داده ای که می تواند مقاومت کند, و سرعت انتقال اطلاعات را فراهم می کند.

با توجه به اینکه کابل شبکه کات 5 به عنوان کابل شبکه مناسب برای دوربین های مدار بسته بسیار رایج است می توانید از این کابل برای تنظیمات خود استفاده کنید. کابل کیت 5 یک کابل کند و قدیمی است که به ندرت استفاده می شود و نمی تواند به عنوان یک کابل شبکه مناسب برای دوربین استفاده شود. زیرا کابل های کیت 6 برای سیستم های نظارتی مضر و مضر هستند. در واقع کابلهای کت 5 ارزانتر و شایعتر از کابلهای کت 6 هستند. البته اگر قیمت کابل تا کنون همان است که شما برای اولین بار به کابل, گربه 6, رفتن به چه چیزی باعث می شود شما سرمایه گذاری در حساب بعدی و معرفی تکنولوژی های جدید به بازار بیشتر و بیشتر و هر چه زودتر شما می توانید محصولات به روز رسانی.

اگر شما از مناطق ویدیویی برای تبدیل کابل های اتر برای اتصالات بی ان سی متصل به سیستم های امنیتی مشابه خود استفاده می کنید این دسته بسیار مهم نیست. به دلیل اتریوم از کابل برای انتقال داده های شبکه استفاده نمی شود و چون من به کابل نیاز ندارم استفاده از کیت 6 گران تر است زیرا در واقع هیچ کدام از مجموعه کابل کیت 5 یا حتی مجموعه کابل کیت 5 وجود ندارد.

 

خرید کابل rg59

 

برای استفاده از کابل اتر به عنوان یک شبکه کابلی یک دوربین امنیتی ایده ال می توانید کابل را به صورت عمده خریداری کنید اما در این حالت شما باید یک کانکتور شخصی باشید تا کابل دو سر را اضافه کنید.

علاوه بر این کانکتوری که باید برای کابل شبکه خود استفاده کنید یک کانکتور نوع رجی45 است که به معنی یک کانکتور 45 ثبت شده است. این اتصال به عنوان یک اتصال مدولار 8 موقعیت شناخته شده, یک اتصال 8 پین یا 8-8 پین, که این اتصالات جدا 4 جفت از سیم اتر در هم تنیده به هشت سیم مسی جداگانه.

برای اینکه بتوانید کانکتور ری 45 را به کابل اتر متصل کنید و به یک شبکه سیمی تبدیل کنید به یک دوربین امنیتی مناسب برای خودرو نیاز خواهید داشت که می توانید به صورت متواضع نصب کنید. شما می توانید از این ابزار برای حذف پوشش کابل و اتصال رجیستر 45 به بند ناف اتر خود استفاده کنید.

لطفا توجه داشته باشید که کابل های دیگری نیز وجود دارند مانند: کابل rg59 که می توانند به عنوان کابل شبکه برای دوربین های مدار بسته مورد استفاده قرار گیرند اما اتر مهمترین و رایج ترین انواع کابل ها است.

ساختار کابل های کواکسیال

تمام انواع سیم ها دارای پوشش عایق هستند. پوشش فرصتی برای کاهش ظرفیت الکترونیکی و افزایش شتاب انتشار الکترونیکی فراهم می کند. کابل کواکسیال رگ 59 شامل یک گاز مخصوص تزریق شده به عایق است که باعث بهبود کامل بودن سیگنال در هنگام انتقال می شود.
انجام دوربین های مدار بسته نیاز به سیم مسی حاوی بیش از 95% مس خالص.

کابل rg59 دوربین دیجیتال

لمینیت مناسب برای کابل

کابل ها دارای پوسته ای هستند که هسته داخلی را پوشش می دهد. پوشش سیگنال ویدیویی مناسب سر و صدا ایجاد نمی کند و در داخل نفوذ نمی کند که به دلایل ایمنی و امنیتی ضروری است.
بررسی الزامات برای انتخاب بهترین کابل کواکسیال

چک کردن نیازها و الزامات قبل از خرید تجهیزات نظارت تصویری کامل شما می توانید صرفه جویی در وقت و انرژی و هزینه. یک سیگنال ویدیویی حلقه بسته معمولا به دو روش طبقه بندی می شود. یکی از این روش ها یک مولفه فرکانس پایین است و دیگری یک مولفه فرکانس بالا است که برای انتقال ویدیو استفاده می شود.