اعتقاد بر این است که قسمت های جلو و پایین خودرو یکی از مهم ترین بخش های ماشین است که بر وضعیت کلی ماشین تاثیر می گذارد. هر کسی که دارای یک ماشین شخصی باید حداقل راهنمایی تعمیر و نگهداری ماشین, اعم از تعمیر و نگهداری خودرو در فصل گرم, تعمیر و نگهداری باتری ماشین, نگهداری, و غیره... که بگم. حفظ جبهه جامد باعث می شود رانندگی راحت تر. هنگامی که جلوی ماشین شکسته است, تعلیق ماشین در حالی که رانندگی و انحراف سطوح ناهموار به اشتباه انجام, که منجر به مشکلات برای ماشین. در این مقاله ما در شرکت هیروسان نشانه هایی از خسارت به ماشین توصیف.

 

شرکت هیروسان

نشانه های نقص ماشین

1-ماشین سواری خشن و خشک: به مرور زمان اجزای تعلیق خودرو فرسوده می شوند. شاید ساده ترین و بهترین راه برای تشخیص مشکلات تعلیق یک ماشین این است که تعیین کنید که ماشین به سمت مسافران حرکت می کند. چرا که در صورت خسارت تعلیق سوار خشک تر می شود و تمام زبری جاده به داخل خودرو منتقل می شود که در برخی موارد نیز با صداهای مختلف همراه است.

2-این خودرو رنگ بر روی پیچ, بر خلاف فرمان راننده: اگر در طول بسته بندی شما بر این باورند که وسیله نقلیه در تضاد با دستور است که شما در حال اجرای است, و غیره. زیرا ممکن است به دلیل قطعات معیوب در سیستم که ما داریم ایجاد شود. بخش های مختلف یک ماشین تعلیق عوامل کنترل زاویه تایر مرکز تعادل و تعادل خودرو تاثیر می گذارد. وجود نقص فنی در هر یک از بخش های سیستم جلو و سیستم تعلیق می تواند کنترل وسیله نقلیه را برای راننده دشوار کند.

3-بر روی لاستیک ایماجهای نیشاهمسه: خودرویی با لاستیک جهت چک کردن... اگر اعلان اخطاری تکه تکه شده یا خرد شده باشد یا اگر لاستیکها صاف باشند در بیشتر موارد این نشان میدهد که سیستم تعلیق در تعادل برای حمایت از ماشین شما ناتوان و ناهموار بسته بندی پلاستیکی است (از لاستیک استفاده کنید. شایان ذکر است که عدم تعادل چرخ نیز به فرمان ارتعاش منجر می شود و می تواند یک اثر نامطلوب بر روی سیستم جلو دارند.

4-روانکاری کمک فنر و سایر قسمت های سیستم جلوی خودرو: اگر به قسمت پایین خودرو دسترسی دارید مستقیما به تعلیق و قسمت جلو نگاه کنید. اگر فنرها و کمک فنرها چرب و چرب به نظر برسند مایع از این قسمت ها خارج می شود و بنابراین به درستی کار نمی کنند و در این صورت نیاز به تعویض دارند. بهترین قیمت لوازم یدکی خودرو را ببینید

نشانه های خسارت به پلاگین اتوماتیک چیست?

 

توقف یک ماشین - نشانه های توقف یک ماشین چیست? - حرفه ای

ما به اندازه کافی در مورد اینکه کدام بخش از ماشین و چه وظایفی را انجام می دهد صحبت کرده ایم. در حال حاضر ما نیاز به توضیح دهید که چگونه برای پیدا کردن اگر ماشین شکسته است و یا چه نشانه های ما می توانید متوجه زمانی که این بخش از ماشین نتواند. سپس ما به شما چند کلید یاد می دهد:
سواری خشک و سخت است

هیروسان

نشانه های توقف ماشین

اضافه کاری, اعضای سیستم تیلیک و بیبندی فرسوده و یکی از بارز ترین نشانه های, بنابراین مسافران در یک وسیله نقلیه عبور در این حالت تمام فراز و نشیب در جاده احساس.
تیم کشش

نشانه های توقف ماشین

اگر ماشین در حال کار در مقابل به فرمان خود را در هنگام چرخش فرمان, این به احتمال زیاد علت نقص سیستم جلو است. این می تواند شامل عوامل مختلف زاویه تایر مرکز تعادل و تعادل خودرو.
حضور عاج بر روی لاستیک

نشانه های توقف ماشین

اگر لاستیک عاج ماشین شما سایش ناهموار ممکن است که سیستم جلوی ماشین شما صدمه دیده است.

 

برند هیروسان

نشانه های توقف ماشین

اگر کمک فنر و کمک فنر از ماشین نفت و نفت, اعتراض در جلوی ماشین وجود دارد.
پاسخ نامناسب در هنگام تست "تکان دادن" خودرو

با یک تست ساده, شما می توانید پیدا کردن اگر سیستم توقف به درستی کار. وقتی ماشین ایستاده است. نیروی سلاح را فشار دهید در کنار پوشش به پایین, اگر پس از از بین بردن مطبوعات از دست, ماشین بیش از دو یا سه بار مطرح شده و کاهش سیستم تعلیق, لازم است به بررسی و تعمیر.

بعضی از مردم به اشتباه فکر می کنند که تعلیق و در جهان تنها به گونه ای طراحی شده اند که پشت نرم داشته باشند و با توجه به اندازه مشکلات مانند تعویض روغن یا ترمز نگهداری شوند مهم نیست. اما باید بگویم که ال اوبندی یکی از مهمترین بخشهای خودرو است و در نتیجه برای تعمیر و نگهداری و تعمیرات باید انباشته شود تا با بریس کار کند و مطابق با موقعیت جاده های غیر استاندارد ایران هر سال لازم است که دو بار بازدید شود به این منظور می توانید به پخش قطعات خودرو در کرمان مراجعه کنید.  . یک سیستم ترمز نادرست می تواند بر رانندگی وسیله نقلیه تاثیر بگذارد به ویژه هنگامی که ترمز و دور زدن اثر عبور.