یک کیک ساده
چگونه کیک خانگی بسازیم؟

طرز تهیه کیک شکلاتی

کیک اسفنجی خانگی بخشی جدایی ناپذیر از احزاب خانواده و شام آماده شده توسط میزبان است. امروز ما می خواهیم برای توصیف چگونگی طبخ آن را در خانه ، و برخی از راه های ساده برای طبخ آن و تمیز کردن آن را برای شما. کیک اسفنجی در کنار قهوه و چای می دهد لذت منحصر به فرد ، اما چه کاری انجام دهید برای به دست آوردن بهترین نتایج ؟ چرا کیک که ما در خانه پخت متفاوت از مواد تشکیل دهنده که از آن ما پخت? در این مقاله ، ما به این چیزها نگاه خواهیم کرد.
چگونه یک کیک اسفنجی خانگی بسازیم
آهنگ:
تخم مرغ: 4 بند.
روغن مایع: 2/3 فنجان
شکر: 1.5 فنجان
ماست: 1 فنجان
بکینگ پودر: 1 قاشق
آرد: 2 فنجان
وانیل: 1/4 قاشق غذا خوری

طرز تهیه انواع کیک

اول ، سفیده تخم مرغ را با یک میکسر مخلوط کنید و می توانید از دایره تند دستگاه استفاده کنید. مخلوط باید یک رنگ شیری داشته باشد ، همگن و بدون ذرات اضافی باشد.

تخم مرغ های حاصل را به مایع حاوی کره و شکر اضافه کنید و برای 5 دقیقه با یک میکسر ادویه مخلوط کنید تا یک مایع رقیق و چسبنده به دست آید.

به تدریج آرد را اضافه کنید و غربال کردن برای جلوگیری از تشکیل گرانول آرد. این مرحله بسیار مهم است ، زیرا پس از پخت کیک ، ذرات آرد زیر دندان ها بسیار دلپذیر نیستند.

کیک اسفنجی

به محض این که می بینید که گرانول آرد ناپدید شده اند ، متوقف کردن تکان دهنده و اسپری مایع. پیدا کردن یک ظرف مناسب و روان کف به طوری که کیک به راحتی پس از پخت جدا می کند. برای پخت ، می توانید از اجاق های مایکروویو یا فرهای خانگی استفاده کنید. محل کیک برای 25 دقیقه برای دریافت کیک اسفنجی و حالت طلایی. پس از این مرحله ، شما می توانید آن را بیرون بکشد و تزئین آن.

برای تزئین ابتدا صبر کنید تا کیک سرد به مدت 20 دقیقه در دمای محیط و سپس ترک آن را در یخچال به مدت نیم ساعت اعمال می شود مواد تزئینی و چسب به سطح. برای دکوراسیون ، می توانید از موز یا میخچه بادام استفاده کنید. در بسیاری از موارد ، این کیک بستنی سنتی نیز طعم استثنایی خواهد داشت. پس فراموش نکنید که برای قرار دادن مقدار کمی از بستنی در کنار بشقاب شما.
چرا کیک من کرکی نیست ؟

یکی از چیزهایی که غنایم کل طعم و مزه پخت و پز و پخت کیک میزبان انفجار کیک است. اغلب خانم ها شکایت دارند که پس از کیک آنها را از فر در هر یک از دیگر آمده است. چنین کیک ترد و سرسبز ، به جای جوانه های ضخیم در بالای یکدیگر ، بر طعم و مزه تاثیر می گذارد. برای حل این مشکل در خانه, پخت, ما نیاز به بررسی مراحل پخت دوباره و اضافه کردن مواد تشکیل دهنده.

گام اول: مایعات اضافه شده را بررسی کنید. اول ، مقدار مایع را بررسی کنید و فرآیند افزودن را در مراحل مختلف اندازه گیری کنید. گاهی اوقات اضافه کردن نصف فنجان شیر یا مواد دیگر تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت کیک است

گام دوم: بررسی درجه حرارت فر

اگر به فرهای صنعتی نگاه کنید ، خواهید دید که آنها دارای یک شاخص دما هستند و اپراتور می تواند دما و رفتار کیک را در تمام مراحل پخت کنترل کند. این فرایند در فرهای خانه کمی پیچیده است و فرد باید آن را از نقطه نظر تجربه کنترل کند.

مرحله سوم: سفارش اضافه کردن مواد را بررسی کنید

گاهی اوقات علاوه بر اشتباه از یکی از مواد تشکیل دهنده کیفیت کیک را کاهش می دهد. به عنوان مثال ، سعی کنید نیمی از آرد را در مراحل اولیه اضافه کنید و بلافاصله آن را اضافه نکنید. همچنین آرد و مواد مختلف را در مراحل اولیه اضافه کنید و کره و سفیده تخم مرغ را گرم کنید تا مطمئن شوید که آنها با مواد دیگر مخلوط شده اند.

گام چهارم: محتوای نفت

اگر مقدار روغن اضافه شده است بیش از حد, لازم است برای این. کیک لایه ای گرفته شده است و یک سوراخ با کیک های مختلف ساخته شده, که با لایه های ضخیم در بالای هر یک از دیگر و سقوط دروغ, و هیچ گزینه پیش بینی در خارج از کیک وجود دارد. برای رفع این مشکل ، چند سوراخ در وسط کیک و اضافه کردن کره در کوچکترین مقدار. همچنین ، اجتناب از به طور مداوم باز و بسته شدن درب فر ، به عنوان این تغییر درجه حرارت از فر.

گام پنجم: بررسی زمان تبدیل پالپ به مایع

اگر فاصله ای که در آن شما در حال پخت و پز خمیر ، شما باید در داخل فر را پر کنید. این باعث می شود که به وسط کیک برسید و بعد از پخت ، لایه ها با هم چسبانده می شوند.

گام ششم: اجتناب از تکان دادن فر در طول پخت, این منجر به کاهش کیفیت. اگر مقدار پودر پخت یا خمیر بالا باشد ، کیک شما سرسبز خواهد بود ، نه پوسته پوسته.

گام هفت: چگونه من می دانم که وسط کیک آماده است?

برای این کار بعد ، در مراحل نهایی پخت ، یک چنگال در داخل کیک. اگر قطعه از کیک چوب به آن و شما به راحتی نمی توانید آن را حذف کنید ، شما می دانید که چگونه بسیاری از دقیقه آن را ، آن را در فر قرار داده شده است. اما اگر آن را آسان به حذف چنگال از کیک ، شما می دانید آن زمان برای خوردن است.

کیک

مرحله 7: شکل کیک را بررسی کنید

اگر این فرمت که در آن کیک آنلاین شما در حال ساخت بیش از حد بزرگ یک کیک امکان گرمایش و ذخیره سازی, و این به سرعت افزایش گرما از سطح تماس آن با دستگاه گوارش. بنابراین ، فراموش نکنید که کیک را در یک ظرف مناسب قرار دهید تا کل سطح ظرف تحت تاثیر قرار گیرد و انتقال حرارت به خوبی انجام شود. توجه داشته باشید که قالب را روان کنید و کمی روغن را به آن بریزید تا سطح کیک خیس شود.

مرحله 8: مقدار لعاب را بررسی کنید

لطفا توجه داشته باشید که با محتوای قند بیش از حد ، بافت کیک به ویژه نرم و خشک می شود. در این مورد ، کیک مناسب نیست و به قطعات کوچک تبدیل می شود.با طعم و مزه.

در پایان ، ما نظر خود را در مورد چگونگی ساخت یک کیک خانگی جدید را تشکیل می دهند ، و شما می توانید صدای مخلوط کردن مواد تشکیل دهنده لذت ببرید.