هنگامی که هواپیما زمین, نور در کابین خلبان را کاهش می دهد. اما چه دلیل است? در طول پرواز چشمان شما به نور عادت کرده اند بنابراین زمانی که هواپیما را ترک می کنید و با تاریکی محیط خارج از هواپیما برای مدت کوتاهی مواجه می شوید باعث ایجاد اختلال در بینایی شما می شود. برای جلوگیری از این, قبل از سوار شدن به هواپیما, خاموش کردن نور کابین به طوری که چشم خود را به تدریج به نور تاریک استفاده می شود و مشکلات بینایی ندارد. بنابراین ما به این نتیجه می رسیم که این به طور کامل در مورد ایمنی و راحتی شما است.

رزرو بلیط هواپیما

خاموش کردن دستگاه های الکترونیکی و موبایل در طول پرواز

به محض این که مسافران وارد صندلیهای خود شوند و درهای هواپیما بسته شوند از شما میخواهند تلفن همراه و همچنین تمام وسایل الکترونیکی خود را خاموش کنید. شما می دانید چه دلیلی است? سیم برق به دلیل معرفی و استفاده از سیستم های پرواز با سیم به جای اتصالات مکانیکی و لوله های هیدرولیک استفاده می شود. این امواج مغناطیسی این سیستم را پیچیده می کند. اما شما ممکن است علاقه مند به دانستن است که خطوط هوایی در امارات نه تنها این محدودیت, بلکه یک سرویس اینترنت شبکه (دسترسی به اینترنت بی سیم). این هواپیماها دارای یک سیستم حفاظتی هستند و امواج مغناطیسی نمی توانند عملکرد خود را مختل کنند. از این رو, اگر تمام هواپیماهای مجهز به این سیستم, شما, مسافران, قادر به استفاده از اینترنت با خیال راحت در طول پرواز خواهد بود. اما شاید این یک موفقیت ضروری باشد که حداقل چند ساعت از تلفن های همراه ما دور بماند و قادر به انجام کارهایی مانند خرید بلیط هواپیما را به صورت اینترنتی انجام دهید تا زمان کمتری را از دست بدهید. دیگر باشد. بنابراین ما می توانیم از این نقطه نظر نگاه کنیم و دیگر از این محدودیت ناراحت نخواهیم شد.

گاهی هواپیما میلرزد!

ممکن است در طول پرواز کمی احساس لرزش و تکان دادن در صندلی خود داشته باشید اما نگران نباشید. این اتفاق می افتد, کاملا طبیعی و طبیعی. شما همیشه تعجب که چرا این اتفاق می افتد? شاید اگر شما خدمه پرواز در مورد دلیل این ضربات بپرسید, پاسخ خواهد بود به شرح زیر: این ضربات توسط عبور از سوراخ هوا ایجاد می شود. اما چه یک سوراخ هوا است? واقعا وجود دارد یک سوراخ در لایه های هوا? واقعیت این است که سوراخ هوا چیزی نیست که ما فکر می کنیم و این کلمه به معنای حالت ترمودینامیکی خاص هوا است. تغییر ناگهانی در دمای هوا باعث می شود که لایه های هوا به حرکت و ایجاد یک ستون هوا که به سمت بالا حرکت می کند. به همین دلیل هنگامی که هواپیما به این ستون هوا می رسد به همراه این ستون کشیده می شود و پس از منحرف کردن این ستون جرم هوا دوباره فرود می رود و به ارتفاع قبلی می رسد. علاوه بر این, جریان باد مخالف با هواپیما برخورد می کنند, باعث ارتعاش و تکان دادن بدن هواپیما. اما این موارد از قبل در نظر گرفته شده اند و همانطور که قبلا گفتیم کاملا طبیعی است. میتوانید روی صندلی بنشینید و خونسرد باشید.

نشستن در صندلی خود را قبل از باز کردن هواپیما

همه مسافران دوست دارند زودتر از هواپیما خارج شوند و سریعتر کار خود را انجام دهند. اما شما باید به خاطر داشته باشید که صبر و شکیبایی شما در این مرحله بسیار مهم است. چرا که اگر یک خلبان می بیند یک مانع در این وضعیت, او باید به طور ناگهانی کم کردن سرعت, و این منجر به کسانی که تا اوایل وارد شدن به مشکل و از دست دادن تعادل خود را. بنابراین, ما به این نتیجه رسیدند که بهترین راه این است که کمی بیمار, توصیه می کنیم گوش داروخانه حرفه ای است که شما نیاز دارید. هر بار که روند فرود هواپیما به طور کامل تکمیل, و میزبان به ما اجازه داده است, از محل کنترل خود را و با تمدد اعصاب هواپیما, به عقب نشینی.

امیدوارم خواندن این نکات باعث شود که دفعه بعد که با هواپیما سفر می کنید کمتر نگران باشید و بتوانید از سفر و تهیه بلیط مشهد و سفرهای زیارتی یا سفر و خرید بلیط کیش و سفر به این جزیره زیبا بیشتر لذت ببرید. به خاطر داشته باشید که پیروی از این نکات ایمنی و گوش دادن به راهنمایی های مهمان تنها در منافع ما است. از این رو, به خاطر ایمنی و سلامت خود ما, ما باید این نکات را رعایت و جلوگیری از مشکلات احتمالی.

بلیط لحظه آخری هواپیما

بارداری و سفر با هواپیما

سفر با هواپیما یکی از گزینه هایی است که اولن برای افرادی که سفر می کنند انتخاب می کند و مخصوصا برای افرادی که زمان سفر دارند مهم است. البته انتخاب هواپیما برای سفر بین مقصد داخلی و خارجی همیشه برخی از مردم استرس خواهد شد. برخی از افراد از ارتفاع می ترسند. یا مثلا با خواندن خبر سقوط هواپیما میترسند با هواپیما سفر کنند. به دلیل چنین شرایطی پرواز برای کودکان و زنان باردار می تواند یکی از پر تنش ترین trips.As مادر باردار قبل از رفتن به سفر اطمینان حاصل کنید که جنین کاملا سالم است. یکی از مشکلاتی که باعث عوارض جدی در طول پرواز می شود وضعیت کلاچ است. به خصوص اگر در سه ماهه دوم بارداری هستید حتما قبل از سفر سونوگرافی انجام دهید. یکی از سوالاتی که همیشه در ذهن مادران باردار مطرح می شود بی ضرر بودن دستگاه های غربالگری فرودگاه است. دفعات بازدید: پاسخ به سوال خود را یک بار و برای همه! دستگاه های کنترل و دروازه در فرودگاه ها به جنین شما صدمه نمی زند. اما به یاد داشته باشید که اگر شما قصد سفر با هواپیما, بهتر است به مشورت با یک دکتر متخصص در زمینه بهداشت, ایمنی مواد غذایی و اب, و غیره., اقدامات پیشگیرانه و بیماری.

نکات ایمنی در پرواز

در طول پرواز, توجه به نکات ایمنی و توصیه های بیان شده توسط مهمانان از هواپیما, و مهمانان برای کمک بخواهید تنها در صورتی که درخواست بسیار لازم.

پس از ورود به مقصد و از بین بردن محموله از نوار نقاله, تعداد رسید با یک روبان متصل به چمدان همزمان با این سوال با توجه به شباهت, اقلام و محموله متعلق به دیگران. برندارید.

بلیط هواپیما

راهنمای پزشکی حمل و نقل هوایی برای بیماران

بسیاری از مسافرانی که در شرایط خوبی هستند هیچ مشکلی در پرواز در هواپیما دارند. اما مسافران بیمار به دو دسته اصلی تقسیم می شوند:

گروه اول به مسافرانی اشاره دارد که سفرشان به بیماریشان تصادفی بوده و سعی میکنند با هواپیما سفر کنند. اکثر بیماران به این گروه تعلق دارند که با حمل و نقل هوایی مشکل ندارند

* گروه دوم از مسافران که در واقع دلیل اصلی برای سفر خود و سفر برای درمان تخصصی و یا مشاوره (گردشگری سلامت). این دسته از بیماران, اگر چه چند مسافر, اما معمولا قادر به مراقبت از خود در طول پرواز, هستند و در همان زمان در نیاز. در همین حال, شرایط پرواز منفی می تواند وضعیت خود را تحت تاثیر قرار

به عنوان یک قانون, بیماران از دسته دوم باید یک مجوز پزشکی برای انجام پروازهای خود را دریافت.

در این زمینه واحد پزشکی شرکت هواپیمایی مسوولیت تصمیم گیری و صدور مجوز برای این بیماران را بر عهده دارد. شعبه حق تعیین تحت چه شرایطی و با چه امکانات و یا محدودیت های بیمار می تواند پرواز انجام است.

لازم به ذکر است که نظر پزشک تنها در چارچوب توصیه مربوطه است و نظر نهایی بر عهده این واحد است. مجوز پذیرش عمومی برای بیماران زیر مورد نیاز است:

  • * افراد مبتلا به انواع بیماری های عفونی
  • * افرادی که شرایط جسمی یا رفتاری ممکن است باعث قلدری از مسافران دیگر
  • * بیمارانی که نوع بیماری ممکن است به نقض ایمنی یا تاخیر پرواز منجر شود
  • * افرادی که قادر به مراقبت از خود هستند و نیاز به یک همراه و همدم
  • * افرادی که وضعیت سلامتی شان ممکن است تحت تاثیر پرواز بدتر یا بدتر شود

 

نکاتی برای حفظ سلامت و رفع خستگی در پرواز

روش های ساده ای وجود دارد که می تواند خستگی و خستگی را به خصوص در طول پروازهای طولانی کاهش دهد و باعث هجوم انرژی شود. در زیر برخی از این روش ها:


استراحت در حال حرکت

صاف نشستن بر روی یک صندلی, قرار دادن هر دو پا بر روی زمین, سپس بلند تاپس از پاها, از پاشنه هر دو پا بر روی زمین هستند. سپس, رفع راهنمایی پای خود را بر روی زمین, سعی کنید به حرکت پاشنه خود را تا. این گردش خون شما را تسکین می دهد.
هنگامی که روی یک صندلی نشسته اید زانوی پای راست خود را به قفسه سینه خود بکشید و دوباره پایین بیاورید. این حرکت را سه بار تکرار کنید. این تمرین را با زانوی پای چپ نیز انجام دهید.
حرکت شانه های خود را بالا و پایین چندین بار, این را به شما استراحت اعصاب خود را. علاوه بر این, در این حالت, به نوبه خود شانه های خود را سه بار به جلو و پشت گردش خون نوک, و غیره. شما همچنین می توانید, در حالت نشسته راحت, به تدریج سر خود را به سمت شیب, قفسه سینه, خم شدن و به تدریج دوباره بلند. به دنبال به جلو, ملایم نوبه خود سر خود را از شانه های خود را. گردش خون را ادامه دهید تا انتهای شانه ها را ببینید و به زندگی عادی برگردید.
برای نفس کشیدن بهتر, قرار دادن یک دست بر روی قفسه سینه خود را و از سوی دیگر در معده خود را, و سپس استنشاق عمیق از طریق بینی خود را. حالا شما احساس می کنید که حجم قفسه سینه شما افزایش یافته است و سپس هوا را از دهان خود بیرون می دهید. این حرکت را چندین بار تکرار کنید که به شما اجازه می دهد هنگام تنفس احساس راحتی بیشتری داشته باشید.
برای از بین بردن ضعف و سرگیجه که معمولا در مسافران در طول پروازهای طولانی و طولانی رخ می دهد. یاد بگیرید که مقادیر زیادی از نوشیدنی ها را مصرف کنید و غذاهای پر پرواز را مصرف کنید که می تواند باعث بیماری شود. اگر ضعف دارید نوشابه بنوشید و سر خود را جایی بچرخانید تا از ضعف و سرگیجه خلاص شوید.

بلیط هواپیما
هنگامی که هواپیما از زمین بلند می شود و به زمین می افتد توصیه می شود از لثه یا شکلات جویدن برای جلوگیری از درد گوش استفاده کنید زیرا استفاده از عضلات بلع مانع از تشکیل درد گوش می شود.
کمبود خواب در طول پرواز ناشی از نقض وضعیت بیولوژیکی بدن در طول چند ساعت مقصد است. برای جلوگیری از این حالت سعی کنید قبل از موعد مقرر پرواز و خواب در طول پرواز. هنگامی که شما به مقصد خود را دریافت کنید, شما می توانید بیدار ماندن تا زمانی که ممکن است و سعی کنید به صرف برخی از زمان خارج از منزل در طول روز. این به طور خودکار ساعت بیولوژیکی بدن شما را تنظیم می کند.
پروازهای طولانی می تواند باعث اضطراب و اضطراب و در نهایت اختلالات بیولوژیکی در بدن انسان شود. سعی کنید برای ارزان تر شدن سفر لیست بلیط لحظه آخری هواپیما را هم ببینید جلوگیری و تنظیم این حالت حتی ساخت چنین سفرهای علاوه بر استفاده از توقف خواب در شب و نه فراموش کردن برای لذت بردن از هوای تازه. همچنین در طول سفر از محصولات سبک و جمع و جور استفاده کنید.